IE als standaard browser instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesried

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2000
Berichten
58
ik heb IE 6.0.2800 maar kan niet voor elkaar krijgen om deze als standaard browser in te stellen
elke keer als ik opstart vraagt hij erom en ik bevestig dat en desondanks blijft iets anders de standaard browser

wie helpt me?

cees
 
Als je op de I.E klikt welke startpagina krijg je dan te zien?
 
En als je dit AANvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
ie standaard

ik heb www.startpagina.nl als startpagina

ik heb problemen als ik in outlook een hyperlink in mijn e-mail heb (gaat dan niet naar ie)

zegt dit je al wat?

cees
 
Eigenschapen voor Internet > Programma's > Vinkje zetten voor "Controleren of internet explorer de standaardbrowser is"

Of Webinstellingen herstellen........aanklikken!
 
ie standaard

ik heb www.startpagina.nl als startpagina

ik heb problemen als ik in outlook een hyperlink in mijn e-mail heb (gaat dan niet naar ie)

zegt dit je al wat?



cees
 
Geplaatst door ceesried
ik heb IE 6.0.2800 maar kan niet voor elkaar krijgen om deze als standaard browser in te stellen
elke keer als ik opstart vraagt hij erom en ik bevestig dat en desondanks blijft iets anders de standaard browser

wie helpt me?

cees

Dit was je vraag toch? Hier heb door mij en gezina antwoord op gekregen :8-0:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan