IE beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Na de instalatie van Internet explorer 7 beta heb ik gemerkt dat die in het ENG is en nu krijg ik dat niet meer weg.Ook met systeemherstel op de vorige dag gaat het ook niet want dan zegt de pc kan het systeem niet herstellen???Weet iemand iets.
xp home.

Heb je al geprobeerd om een Nederlandse IE te downloaden bij Microsoft en die te installeren?

Ik bedoel niet de beta van 7 maar de normale 6.0 IE (en dan de 6.0 over de 7 heen zetten)
Ik neem aan dat de installer zal constateren dat 7 aanwezig is, maar ik verwacht dat daarna aan je wordt gevraagd wat je wil doen: doorgaan met installeren van 6.0 of de nieuwere 7 houden.

Laatst bewerkt:
Pasja zei:
Ik bedoel niet de beta van 7 maar de normale 6.0 IE.
Ja maar als ik die instaleerd zegt de pc mij dat er een nieuwere versie is gevonden en dat de instalatie niet kan doorgaan.

OK, helder.

Er staat nog een volledige backup van je oude versie op de harde schijf. Doe het volgende :
Ga naar het Configuratiescherm, en kies voor Software. Intenet Explorer 7 staat nog niet in de lijst met te deinstalleren software. Vink Updates Weergeven aan, deze vind je bovenaan in het scherm. Nu worden ook de updates in de lijst getoond. Je kunt IE7 deinstalleren, waarna je weer de beschikking hebt over je oude versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan