IE blijft blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Berichten
240
Nu al twee weken blokkeert IE exact na 15 seconden bij het openen van om het even welke webpagina. Mijn cursorpijl verandert dan een secondje of 3 in een zandloper. Dit proces herhaalt zich ongeveer om de halve minuut. Geen enkele spybot gevonden, ook virusvrij. Kan hier van een lek gesproken worden ? En hoe is dit te verhelpen dan want je krijgt er echt de pleuris van!
 
Tijd voor Hijack This: Lees het begin van dit spyware-topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 7<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.
 
Ik heb exact hetzelfde gehad.. alleen hij deed dit al na een seconde of 5. Ik heb IE gedeinstalleerd en toen weer opnieuw geinstalleerd en hij liep weer als een trein.
 
IE blokkeert

KAY nl,

Op welke manier heb je IE verwijderd en hoe weer geïnstalleerd ? Momenteel werk ik met mozilla maar zou toch uiteindelijk liever IE opnieuw gebruiken.
 
Ik zou inderdaad ff eerst IE-fix draaien (had ik nog niet aan gedacht)

Hier is wat je kan doen:
- Download een Internet Explorer installer (of haal hem later gewoon van de Windows-cd af.
- Deinstalleer IE via configuratiescherm -> software
- Installeer de eerder gedownloade installer of doe de windows-cd erin om vervolgens IE te installeren.

Mocht je nog vrage hebben laat het dan even weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan