IE browsegeschiedenis

• Onderwerp starter Onderwerp starter drp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drp

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Hoi allen,
bestaat er een manier of programma om de IE geschiedenis te kopiëren zonder dat de gebruiker er weet van heeft? De kids worden slimmer en weten uiteraard ook hoe ze de geschiedenis moeten wissen.
btw, ze zijn 8&10jaar oud, dus enig toezicht mag nog

Hoi Drp

Voor kids die denken met het internet veilig thuis te zitten in plaats van op het wereld wijde web (www) en dus ook te maken hebben alle gevaren van de wereld zou enig toezicht wel eens van belang kunnen zijn.
Daar zijn zoveel manieren en programma's voor dat ik niet zou weten wat je nou precies zoekt.
Persoonlijk als ze de browser geschiedenis wissen omdat ze iets te verbergen hebben waarvan ze weten dat het niet goed zet ik er deep freeze er op voordat de pc verziekt is met virus mal-ware en nog meer van dingen ,daarna laat ik ze zien dat ik die browser geschiedenis gewoon weer terug haal met zo iets als undelete.

Wat zoek je eigenlijk beperkingen op de pc of het loggen van wat ze doen of beperkingen op het internet of meschien zo iets als Net Nanny

Ik wil gewoon af en toe hun browsegeschiedenis kunnen verifiëren, en indien nodig onder hun neusje wrijven.
Daarom zou het interessant zijn om de geschiedenis te kunnen kopiëren dmv software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan