IE crash 6.01 SP1 met msn 7.0 ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotr10

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo,
Sinds enkele weken knalt IE 6.01.8216 er op onverklaarbare reden soms uit. Gisteren bijv. bij het doorlinken op www.helpmij.nl naar tweakersnet. :confused: :confused:

Vanuit de topic van muziekleraar van 10 aug lijkt het op het zelfde; de pc waar het om gaat "loopt" opW98se met dezelfde versie. De bewuste masjjien "loopt" tevens ook op msn 7.0!
Bijten msn 7.0 en IE 6 .01 SP1 nu elkaar, want dat maak ik op uit dat topic en de belangrijke mededelingen aan de kop van het onderwerp??

Adaware leverde afgelopen weekeinde niks op!! Spybot moet ik nog draaien! De jongste updates W98SE zijn alle geïnstalleerd.

Kortom, wie heeft de bandenplakker voor de eruit knallende explorer?

Ik ben benieuwd,

groet,

Laatst bewerkt:
De link die geeft, bracht mij bij de portal van Helpmij.

Maar ik begrijp dat op de PC W98se is geinstalleerd. Is MSN 7.0 dan niet te zwaar?
Dat geldt ook voor IE6 want die zit inbegrepen in Windows XP.

Kortom, zou het niet helpen als je van zowel IE als MSN een wat oudere versie installeerde?

Maar ik begrijp dat op de PC W98se is geinstalleerd. Is MSN 7.0 dan niet te zwaar?

Kortom, zou het niet helpen als je van zowel IE als MSN een wat oudere versie installeerde?

Die link hoort daar ook uit te komen :confused:.

Lijkt me niet handig ivm de beveiliging en updates.

Heb je al eens een HijackThislogje laten controleren?
Herstel je browser eens met dit tooltje: www.hitmanpro.nl/iefix.exe.

Gisteren bijv. bij het doorlinken op www.helpmij.nl naar tweakersnet. :confused: :confused:
Vanuit de topic van muziekleraar van 10 aug lijkt het op het zelfde; de pc waar het om gaat "loopt" opW98se met dezelfde versie. De bewuste masjjien "loopt" tevens ook op msn 7.0!
Mmm... ik had de indruk dat verwezen werd naar een topic op Helpmij. Met een muziekleraar, toch? :cool:

En beveiliging? Van IE 6 op Windows98Se?

Laatst bewerkt:

Hallo Pjotr10, wat vind je van dit voorstel?

Die link hoort daar ook uit te komen :confused:.

Lijkt me niet handig ivm de beveiliging en updates.

Heb je al eens een HijackThislogje laten controleren?
Herstel je browser eens met dit tooltje: www.hitmanpro.nl/iefix.exe.

:thumb: Hallo Xp_PC en Boeiing, blij met de discussie en de aandacht!
hitmanprogje geprobeerd, ( ´k ben lui van aard) helaas, niet voor antiek w98se!. (is voor xp en 2000) Downgraden had ik ook al bedacht en dat lijkt nu de oplossing. Daarstraks namelijk de link van boeing geprobeerd "TS had namelijkIE5" en ja hoor, daar ging ie weer..... fout zit volgens fout scherm in IEexplore, zonder dat ik maar iets met msn 7.0 doe!
Dus ik denk dat ik ie6* opnieuw installeer. Het gekke is dat op een pc van een anderezoon IE 6.01 SP1 én msn 7.0 al een tijdje prima functioneert!! Dus in de sywaresfeer ligt misschien ook een lijntje.....adaware zaterdag jl gedraaid; alleen wat cookies fout (verwijderd dus ) daarnet spybot gedraaid en een dikke groene vink gekregen! Lijkt dus OK! is het ondanks dat toch nog handig om hijjack this te draaien en te laten checken? Wat denken jullie ?
Áls Hijackthis niks oplevert dan ga ik:

1eerst IE6 ophalen en vervolgens ( als het niet opgelost is) erover heen zetten
2 werkt dat niet, dan neem ik mijn vlucht tot downgraden naar versie MSN 6*

Afijn, intussen bedankt en ik blijf benieuwd,

groet,

Laatst bewerkt:
Om Internet Explorer 5.5 te downloaden, kijk hier.

Om MSN Messenger 6.0 te downloaden, kijk hier.

Ik weet niet wanneer je pecies bent overgestapt op Internet Explorer 6, maar is het van het begin af aan met problemen gepaard gegaan?

Edit: ook handig dit artikel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan