IE doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Hallo,

telkens als ik IE opstart knalt ie er weer net zo hard uit. Ik krijg dan een melding van Mc Afee dat er een virus is gevonden en dat het virus verwijderd is. Maar ik kan zo dus niet internetten want ik krijg telkens de viruswaarschuwing. Ik heb McAfee een paar keer een volledige disk scan laten doen, m'n virusdefinities bijgewerkt, ik heb Hitman Pro een paar keer gedraaid maar ik kan nog steeds niet internetten.

Heeft iemand nog een idee of suggestie? Ik heb op antispywareoffensief een hijack log gepaatst maar daar reageert niemand op. En om iedere keer bij een virus m'n pc opnieuw te formatteren en installeren vind ik ook een beetje overdreven.

Geplaatst door droersch
Heeft iemand nog een idee of suggestie? Ik heb op antispywareoffensief een hijack log gepaatst maar daar reageert niemand op.

Vind je het gek? Jij plaatste een paar maanden geleden ook al een log, kreeg daar ook keurig en snel antwoord op van H@ns - maar je hebt nooit meer gereageerd.

Het is buitengewoon druk op ASO en wij helpen liever mensen die wél meewerken.

Overigens hebben we op ASO ook keurig aangegeven wat je kunt doen als je log over het hoofd wordt gezien. Dus niet zo flauw zijn om hier op Helpmij over ASO te gaan zeuren, alsjeblieft.

Sorry hoor. Ik zit niet te zeuren, ik vertel alleen mijn ervaring. De vorige keer heb ik ook het antwoord van hans opgevolgd en dat heeft het probleem destijds ook verholpen, ik heb alleen geen antwoord meer teruggegeven.
Moet ik nu eerst antwoorden op mijn oude log voordat iemand me wil helpen met m'n nieuwe log?

Geplaatst door droersch
De vorige keer heb ik ook het antwoord van hans opgevolgd en dat heeft het probleem destijds ook verholpen
Nee hoor, dat heeft het probleem niet verholpen. Je zit namelijk nog steeds met dezelfde infectie. Hans wist dat er meerdere stappen nodig zouden zijn, daarom vroeg hij ook om een nieuw log. Maar als jij daaraan niet meewerkt, dan houdt het voor de helper natuurlijk ook op.

Ok. De vorige keer heb ik Hans raad opgevolgd en toen kon ik weer gewoon internetten dus het probleem leek voor mij opgelost.

Maar genoeg geruzie. Hoe los ik het probleem nu op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan