IE en Modzilla browsers onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hauer024

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2005
Help! Ik ben sinds een paar dagen internetloos, want ik heb problemen met verbining maken met zowel de web- als de mail server van mijn provider Chello.
2 telefoontjes van ca. een half uur per telefoontje naar de helpdesk wijst uit dat ik 'problemen' heb met de modem en dat een monteur pas op 27 mei langs komt (dat is #$@% over 9 dagen pas!!).
Het probleem ontstond ineens en ik heb een vermoeden dat het niet direct aan de modem ligt, maar ergens anders aan. Soms heb ik n.l. wel verbinding (ping activiteit), maar het grootste gedeelte niet. Ik heb alle mogelijke schoonmaak acties uitgevoerd, (deep scan anti-virus, scannen op spyware met Hitman Pro, e.a.), maar geen resultaat.

Herkent iemand dit probleem en weet mij op weg te helpane, voordat de monteur langs komt???
Grag jullie reactie.
Gr.
een of-liner....
:mad: :mad: :mad:

Probeer dit eens chello quickfix, beschermt je internet- en e-mailinstellingen en biedt een gereedschapskist waarmee deze instellingen piekfijn in orde blijven. Je kunt met quickfix ook toegang krijgen tot een grote hoeveelheid tips zodat je optimaal gebruik kunt maken van chello en het internet.

bedankt voor de tip! :thumb:
ik heb de link gevolgd, maar is het niet mogelijk om een bestandje te downloaden, want ik moet dit vanaf een externe computer doen, wat ik heb geen verbinding thuis dus...
Deze link loopt naar een automatische installatie en dat gaat mij dus niet lukken. :(
Ik wil Quickfix op mijn USB stikje zetten en thuis erop kwakken. Zit dat Quickfix op de installatie CD van CHello toevallig?
gr
Hauer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan