IE en Verkenner doen raar

• Onderwerp starter Onderwerp starter juul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

juul

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Ik werk met Windows XP en IE6.

Probleem 1:
als ik de windows verkenner open dan wil het systeem gaan "connect" en zegt "webpage you requested is not available offline, enz.". Dan druk ik op "work offline" en **** dan gewoon de verkenner te voorschijn.

Probleem 2 :
Als ik al online ben en ik maak IE open dan zegt hij op de titelbalk "working offline".
Als ik dan een webadres intik en op enter druk dan wil hij gaan "connect" (ook met de melding "webpage you requested is not available offline, enz."), terwijl ik al online ben.

Wie kan mij met deze problemen alsjeblieft helpen ?

b.v.b.d.
Juul

Sorry, nog een extra probleem :

Probleem 3 :
Als ik in probleem 2 zowel zeg "connect" of "working offline" vind ik de bewuste webpagina NIET !

Als je in het IE-menu klikt op file, staat er dan een vinkje bij 'work offline'?

Zo ja, unvink!

Laatst bewerkt:
De oorzaak van de 3 problemen ligt in het conflict tussen AOL en IE, vermoeden wij.
Alleen AOL-messanger is gebruikt.
Deze heb ik dan ook helemaal ge-uninstalled.
Maar het probleem blijft.

Juul.

Hmz, plaats eens een HijackThis logje in het betreffende topic:

Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 5) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Sorry hoor, maar kan iemand mij vertellen wat ik hiermee kan bereiken?

Ik heb bij Microsoft (http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/ie6sp1/default.asp) de software IE6-SP1 gedownload.

Vervolgens heb ik geprobeerd deze te installeren maar hij geeft de volgende foutmelding :
the procedure entry point CoInternetGetSession could not be located in the dynamic library urlmon.dll.

Als je bij Microsoft de software van IE6-SP1 los (van Windows XP bedoel ik) kan downloaden, dan moet ik het toch ook zo kunnen installeren?

Juul

Geplaatst door juul
Sorry hoor, maar kan iemand mij vertellen wat ik hiermee kan bereiken?

Alle spyware van je computer verwijderen die mogenlijk de oorzaak van de foutmelding zijn. :)

Jossos, bedankt voor de tip.
Het vinkje bij "work offline" bij mijn IE wordt elke keer automatisch neergezet als ik mijn verkenner en/of configuratiescherm open.

Blijkt dat dit wordt veroorzaakt doordat in de verkenner en configuratiescherm bij de toolbar "loqdrnkfvwe" (of "logdrnkfvwe" ??) aangevinkt was.
Wat dit is en waar dit vandaan komt is voor mij een raadsel.

Kan iemand mij dit vertellen???

Dit al gedaan ?

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Hmz, plaats eens een HijackThis logje in het betreffende topic:

Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 5) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Geplaatst door juul
Jossos, bedankt voor de tip.
Het vinkje bij "work offline" bij mijn IE wordt elke keer automatisch neergezet als ik mijn verkenner en/of configuratiescherm open.

Blijkt dat dit wordt veroorzaakt doordat in de verkenner en configuratiescherm bij de toolbar "loqdrnkfvwe" (of "logdrnkfvwe" ??) aangevinkt was.
Wat dit is en waar dit vandaan komt is voor mij een raadsel.

Kan iemand mij dit vertellen???

Dat klinkt als lop.com of iets dergelijks. Spyware dus. Volg het advies van H@NsiePanzzzer alsjeblieft op.

Juul, óf je probleem is na op een paar links drukken, enkele programmatjes downloaden en draaien, logje van HijackThis plaatsen en afwachten opgelost, óf je probleem blijft en zal zich als maar meer verspreiden.

Het is je eigen keus, als je geen HijackThis log plaatst, zul je het probleem houden (tot een format)

Hansje pansje

Het was denk ik best wel duidelijk hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan