IE error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Turbosz331

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Ik stuit regelmatig tegen de volgende error :Error opening requested page,en wat rest is een wit scherm.Even wat info : Win XP Home totaly upgraded met service pack 2,IE6.0 include SP2.
Dacht in eerste instantie dat het aan de site zou kunnen liggen,maar merk het bij diverse sites waar eigenlijk geen logisch iets in zit.Iemand bekend met dit probleem en/of weet n oplossing.
Overigens dien ik even te zeggen dat ik niet exact zeker wist of ik m in deze categorie moest plaatsen,maar ik kon er verder ook niets van vinden,vandaar dat ik m min of meer op de meest logische plek gepost heb.

Mijn dank is alvast vele malen groter dan mijn schoenmaat :D

Noem eens 1 vd sites als je wilt.
Toch blijf ik in eerste instantie zeggen dat dat aan de opgevraagde paginas ligt.
De sp2 zou dit niet mogen veroorzaken en de instellingen van de internetexplorer zullen niet dusdanig gewijzigd zijn dat je sommige wel en sommige niet mag zien.

Nou,ik merk het veel bij de zgn GPT-sites (klikken voor knaken zeg maar) Ik durf niet te zeggen dat t hier aan ligt.Merk en ervaar t ook bij de 'gewone' sites,type startpagina.Wat me wel opvalt (ik denk er inmiddels over na en door),is dat t vooral is bij links.Niet zo zeer dat ik een wazige link op een wazige pagina op n wazig moment aanklik (wazig he :D )Maar vooral bij doorlinken.
Simpel gezegd,jullie geven hier ook wel eens links door als antwoord.Nou,in dat soort gevallen valt t mij op.Ik ga ff in de gaatjes houden en statistieken bijhouden op welke momenten het allemaal gebeurt.Ik laat t u en de uwen weten.

Tot zover dank ik u bij deze.

Ik bedenk me ineens ook ff t vo0lgende (alle info is altijd welkom weet ik ).Ik heb n tiscali adsl gebeuren,en heb er n McAfee firewall en virus-scan op gegooid.Nou weet ik dat die firewall pop-ups blockt,maar dan krijg ik een prachtige message boven in beeld dat er wat in de prullenbak is geggoid en dat ik dat niet zie.Die message komt niiet overeen met de message van Error opening requested page.Maar ja,ik weet t in zo verre niet dat ik t toch maar effe meld.
Ik hoor t :)

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd,maar stuit er zo nu en dan nog steeds tegenaan.Gelukkig wel minder dan voorheen,maar nog steeds vaak genoeg om het lastig te noemen.

Ja, ik weet niet zo zeer of je hier jezelf heel er druk om moet maken, ik heb het helaas niet en ken het probleem daardoor ook niet zozeer....
Ach er is altijd een link of site die om 1 of ander redentje niet lekker wil werken maar die nemen we maar voor lief op internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan