IE explorer 6 start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter saab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

saab

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2002
Ik heb Win XP prof. en nu kan ik alleen als administrator mijn explorer starten. Bij een andere gebruiker geeft XP een foutmelding. Explorer start hier dus helemaal niet op.
Weet iemand raad?

Geef de EXACTE foutmelding.

Groetjes,
Bennie

Kan ik die zien in het veld van de foutmelding van XP? Ik zie alleen het veldje, wel/niet verzenden van het probleem.
Verder wordt de foutmelding niet gespecificeerd.

Als het goed is zie je ook een "klik hier voor meer info" o.i.d.

Groetjes,
Bennie

hier staat o.a. mo030414sdll en verder als je het hele log.txt over zou moeten nemen dan is het een dag typen.!!!!

Heb het gedownloaded en gedraaid maar ik kom in het rijtje wat hij eruit gescand heeft niet het mo030414s.dll tegen en ik durf niet lukraak alles eruit te gooien.
Dit .dll bestandje is een onderdeel van winnt, daarentegen kan ik het op de installatiedisk niet vinden. Hoort het wel op het systeem thuis?

Nee. Het is Spyware. Je kan het rustig verwijderen. Doe ook: Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie

Bennie,
Dank je alvast voor de hulp, ik ga dat laatste morgen doen. Ik ga nu eerst ff een tukkie doen.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan