IE explorer en youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartschuurman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Van de ene dag op de andere draait youtube zn filmpjes niet meer af. De laatste adobe flash geinstalleerd, de active script en de Java applets op toesataan gezet en hij BLIJFT weigeren. Tot mijn achterlijke verbazing doet youtube het wel op firefox.
Ik heb legale vista home premium op een 64 bit systeem, 4Gb werkgeheugen, Intel core quad processor, Nvidia G-force kaart. Zou allemaal echt geen probleem moeten zijn. T stomme is dat op een xp notebook, en een Vista Ultimate packard Bell (overigens zonder Java troep) Youtube het gewoon doet.
Wat is dit, wie weet raad, die mag het zeggen.
M.i. wordt er gerommeld en is een software commercie oorlogje aan de gang;)
Mvg Bart

ik heb hetzelfde gehad een tijdje geleden ...... het werkte weer nadat ik flash+java overnieuw had geinstalleerd

ok dat is heel raar .... ik heb een beetje rond gezocht maar niks gevonden :confused:

jah het is natuurlijk niet de oplossing maar zolang het niet werkt kan je het beste een andere browser gebruiken zoals: firefox, google chrome

al geprobeert om internet explorer eraf te halen en er weer op te zetten???

edit: krijg je nog een bepaalde melding als je de filmpjes wilt afspelen??

Laatst bewerkt:
IE/youtube

Ja dat ik adobe flash de nieuwste moet nemen en dat anders script en Java apllets toegestaan moeten. Is echter allemaal gebeurd.

youtube/ IE

Het antwoord is door mijzelf gevonden. adobe flashplayer ondersteunt op dit moment geen 64-bit. Er zou alleen gewerkt kunnen worden met een 32 bit browser. Ik vermoed dat dat de reden is omdat firefox wel werkt en IE niet. Het wachten is op 64 support van de laatste adobe flashplayer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan