IE files compleet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,

ik heb laatst gehoord dat er iets bestaat dat als je je pc afsluit die je complete internet geschiedenis verwijderd

dan niet alleen de cookies maar dan ook egt ALLES waar je internet adressen aan kunt vinden die bezocht zijn,,

iemand enig idee?

Bij netscape kan je dit instellen, dat bij het sluiten van de browser alles word vernietigt.

maar die gebruik ik niet

maar dankjewel ccleaner had ik al:P maar wist niet dat dat ook kon
iedergeval bedankt

heb ik geen last meer van ouders die m`n privacy schenden

In IE7 via Extra, Internetopties, Geavanceerd een vinkje zetten voor "De map met Tijdelijke Internetbestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten".

Daarmee is niet gewist: Geschiedenis en Auto-Aanvullen. In Geschiedenis zitten alleen kale webadressen (in Tijdelijke Internetbestanden zitten kopieen van bezochte websites, om het surfen vlotter te laten verlopen). Je kunt het aantal dagen dat Geschiedenis bewaard wordt op 0 zetten en de gereserveerde schijfruimte voor Tijdelijke Internetbestanden op 0 Mb. In Auto-Aanvullen zitten de gegevens ooit ingevuld in de adresbalk van IE7, maar ook van Google en de gegevens die ooit werden ingevuld op web-formulieren (emailadres, naam en adres). Deze gegevens kun je "met de hand" verwijderen: Extra, Internetopties, tab Algemeen. knop Verwijderen (onder browsergeschiedenis) en in vervolgscherm onderin de knop Alles verwijderen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan