IE Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-Devil

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
Hallo allemaal ik heb windows XP Home Edition erop staan en ik krijg iedere keer als ik me windows media player of internet explorer opstart dan krijg ik een ..... internet explorer.exe fout.... en dan is alles weg.

wat kan ik er aan doen???

Groetjes D-Devil

Alles, ook je monitor ? :D
Nog foutmeldingen ?

Er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden.

Groeten Oossie

Yep, maar ik neem graag de makkelijkste.

:cool:

Ik wist zo gauw iefix niet te vinden :D

Maar als het probleem maar opgelost word.

Groeten Oossie

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nu gaat om een fout in explorer.exe of in iexplore.exe...

Geplaatst door D-Devil
Hallo allemaal ik heb windows XP Home Edition erop staan en ik krijg iedere keer als ik me windows media player of internet explorer opstart dan krijg ik een ..... internet explorer.exe fout.... en dan is alles weg.

Groetjes D-Devil

volgens mij een iexplorer.exe

typefoutje:

of internet explorer opstart dan krijg ik een ..... internet explorer.exe fout.... en dan is alles weg.

of jij hebt gelijk :P

Groeten Oossie

Geplaatst door oossie
typefoutje:

of internet explorer opstart dan krijg ik een ..... internet explorer.exe fout.... en dan is alles weg.

of jij hebt gelijk :P

Groeten Oossie

Je begrijpt me niet goed, denk ik. In de foutmelding die hij krijgt zal óf staan dat in explorer.exe een fout is opgetreden en moet worden afgesloten, óf dat in iexplore.exe een fout is opgetreden en moet worden afgesloten. Ik vroeg me af welke van de twee het nu is, dat is in de openingspost niet erg duidelijk.

Deze twee processen worden vaak verward. Explorer.exe is de grafische shell van Windows (bureaublad, taakbalk, startmenu, file manager). Iexplore.exe is Internet Explorer.

Weer iets heel anders is iexplorer.exe, met een extra r dus, dat is dus een RapidBlaster parasiet die je niet op je pc wilt hebben. Dat schreef jij dus, met die extra r, maar je bedoelde naar ik aanneem iexplore.exe, zonder die extra r.

;)

die bedoelde ik ook, maar de vraagsteller heeft het ook over i explorer.exe zie ik nu :D

groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan