IE heeft een eigen leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aardappel83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Ik heb sinds enige tijd het fenomeen dat, wanneer ik een site wegklik, ie deze site bij een andere pagina opent als een nieuwe tabblad. en dat niet 1maal, maar ontiegelijk vaak:evil:
ook als je die pagina waarin het gebeurt wegklikt, gaat het vervolgens verder in een ander internet scherm of als ik me goed herinner opent hij zelf weer en gaat lekker door:evil:

ik heb even gezocht op internet, maar hoe ik het precies moet noemen weet ik niet dus kan ook geen hits vinden. heeft iemand er ervaring mee? tips please

ik heb geloof ik nog ie 7 maar pin me er niet op vast want ik kan wel wat, maar ben geen computer expert. daarnaast heb ik f-secure als antivirus en gebruik regelmatig spyware doctor, deze kunnen echter niet iets vreemds ontdekken

please help me

al vast heel erg bedankt,
Dennis

Draai toch maar eens een geupdate MBAM en A-squared free (en ook F-secure) in de Veilige modus.
Als alles ok lijkt, kun je IE misschien resetten, ergens schijnt er een optie daarvoor te zitten.

Draai toch maar eens een geupdate MBAM en A-squared free (en ook F-secure) in de Veilige modus.
Als alles ok lijkt, kun je IE misschien resetten, ergens schijnt er een optie daarvoor te zitten.

heb een paar vraagjes :D

hoe start ik mijn computer op in veilige modus (ken alleen foute manier van verkeerd afsluiten)
wat is MBAM en A-squarde?

dank voor je snelle reactie :thumb:

Amaaii een echte rookie! :shocked:Geeft niet, zo zijn we allemaal begonnen, maar je moet toch maar eens een PC-boekie kopen.:)
http://majorgeeks.com/download.php?det=5756
http://www.emsisoft.com/en/software/free/
Beide programma's updaten (je weet wat dat is?), die funktie zie je wel ergens.
De veilige modus krijg je door vanaf het begin steeds op de F8 toets te blijven tikken. Je krijgt dan een zwart scherm met een aantal opties en dan moet je voor Veilige modus kiezen. En dan die virusprogramma's draaien, dat kan danwel effe duren.
Waarom Veilige modus? Dan wordt er een kale Windows opgestart, zonder allerlei bij-progjes, dus ook geen gemene onderdelen van virussen die de goede werking van anti-virusprogramma's kunnen verstoren.

nu je het zegt ja bij het opstarten stom.
zal als ik thuis ben eens me comp uitvoerig checken.
iig bedankt voor jullie hulp:thumb:

het toetsenbord dat is bij mijn compter zat is ten zielen gegeaan, nu heb ik een toetsenbord geleend van me pa. dit is er een van microsoft met een duitse ;) indeling.
nu heb ik via microsoft een driver gedownload om ze met elkaar te kunnen laten communiceren, maar als ik dan op nieuw opstart kom ik met f8 indrukken niet in veilige modus. is er een andere manier om hem in veilige modus te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan