IE in Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Het gaat om IE in Windows Vista op een gloednieuwe computer.
Iets ergert me bijzonder. Als ik in een website een bladzijde wil stoppen en ik druk op het witte kruisje met rode achtergrond (uiterst rechtsboven) dan duurt het 20 seconden voor de bladzijde verdwijnt en dat is flink lang. Kan het zijn dat ergens in het register een tijd vermeld staat die aangeeft hoelang een bladzijde erover mag doen om te verdwijnen?

Graag jullie reactie.

sgrav000

Daar is geen register instelling voor. (het hoort gewoon onmiddelijk te gaan)
Draait er iets op de achtergrond?
Wat is de processor belasting in taakbeheer?

mvg leo

blz stoppen

leofact bedankt voor je bijdrage.

• de processor laat weinig of geen activiteit zien.
  • er lijkt niets te draaien op de achtergrond: bij Taakbeheer/Processen laten de actieve programma's weinig activiteit zien

In IE7 staan standaard de tabbladen aan. Die instelling heb ik uit gezet maar het heeft niets geholpen. Wat er precies gebeurt is: ik druk de pagina weg; die wordt meteen wit en blijft 20 seconden zo staan. Het sluitkruisje reageert niet meer maar je kan de pagina nogwel minimaliseren. Dat doe ik dan maar en eenmaal geminimaliseerd verdwijnt hij als zijn tijd vol is.

sgrav000

Staan er uitroep/vraag/tekens in apparaatbeheer
Heb je sp1 voor vista er al op staan?

Laatst bewerkt:
blz stoppen

Ik heb iets ontdekt. Als ik alle invoegtoepassingen uitschakel dan is het probleem verdwenen. Dus een van de invoegtoepassingen is de boosdoener. Maar welke?
Hieronder staan ze: Google desktop en Google Toolbar kunnen het niet zijn; die heb ik gisteren, toen het probleem allang bestond, geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:
blz stoppen

Ik heb iets ontdekt. Als ik alle invoegtoepassingen uitschakel dan is het probleem verdwenen. Dus een van de invoegtoepassingen is de boosdoener. Maar welke?
Ik heb ze als bijlage bijgevoegd. Google desktop en Google Toolbar kunnen het niet zijn; die heb ik gisteren, toen het probleem allang bestond, geïnstalleerd.

Bijlagen

• paginasluiten.jpg
    paginasluiten.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
pagevertraging bij afsluiten

Opgelost! Ik heb eerst de invoegtoepassingen uitgeselecteerd die het niet zouden kunnen zijn. Toen de rest een voor een uitgeprobeerd.
De boosdoener is de Windows Live Toolbar Helper toepassing. Nu heb ik 2 computers met Windows Vista.
Ik heb een laptop met Windows Vista Premium. De Windows Live Toolbar Helper levert daar geen problemen op.
Voor alle duidelijkheid: ik ben een particulier die een week geleden op een speciale actie van Wehkamp een Levono desktop heeft gekocht.
Het is een platte kantoormodel computer (dat wilde ik) waar je de monitor op de computer zet.
Er zit Windows Vista Business op. Dus in de configuratie van de Vista Business zit een probleem met de Windows Live Toolbar Helper.
Ik heb die Helper niet nodig dus ik laat hem uitgeschakeld.
Dank voor de hulp.

sgrav000

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan