IE instellen als standaard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
IE staat ingesteld als standaard browser. Maar als ik in outlook, outlook express, PCmark, en in allerlei andere programma's werken de links niet. Ik heb dan even getest als ik met de 'uitvoeren' optie in het startmenu een link (http://blabla....) kon openen wat normaalgezien zou moeten. Maar ook dit lukte niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Diederik

Ik heb het geprobeerd maar het lukte niet. IE herstellen lukt ook niet omdat ik naar het schijnt een recentere versie heb dan de recentste versie :8-0:
Ik heb toen in het register het versienummer veranderd en opnieuw proberen installeren. Dat lukte met enkele fouten, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Nog suggesties?

Als ik op een link klik in outlook zegt hij dit: 'This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator.'

Als ik een URL probeer te openen met de 'uitvoeren' opdracht in het start menu krijg ik dit: 'This file does not have a program associated with it for performing this action. Create an association in the folder options panel.'

Diederik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan