IE Klein Venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Als ik op een link klik krijg ik een klein vierkantje te zien i.p.v de hele explorer. Ik moet hem iedere keer maximaliseren. Ik heb al bij internetopties> geavanceerd gekeken maar kan daar niets vinden.

Deze week heb ik met een lastige Dial Up verbinding die volgens mij alles heeft ver.....t, ik heb deze inmiddels verwijdert.

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn eplorer weer als vanouds krijg ?
 
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Geenszins, Ton Kleinkamer is geweldig, ik fungeer slechts in deze als doorgeefluik. :D Maar mooi dat het is opgelost. :thumb:
 
Komt me bekend voor. Jammer dat bepaalde site's dwingen om een venster met bepaalde afmetingen te openen. Kun je weer van voor af aan beginnen met slepen en trekken en cntr afsluiten enzo !:confused:
 
Instaleer het kleine programmatje IE New Window Maximaizer.
Dat is voor Outlook Express en voor Internet.

Lucia
 
Hier een betere (althans voor mij) tip:

Als je een muis hebt met een scroll wielletje is de standaard functie van het indrukken van de wiel autoscroll. Maar je kunt hem ook zetten op maximaliseren. Word er een venster te klein geopend voor jou doen is het alleen nodig om de wiel scroll in te drukken. Tada, gemaximaliseert is het actieve venster. 1 nadeel: autoscroll kun je niet meer bedienen. Maar jah, wie gebruikt die funtie nou. Ik tenminste niet. :thumb:
 
Als er prijzen worden uitgerijkt dan wint die tip de 1e prijs. Naar mijn mening. Geen extra software geklooterig te installeren. Simpele klik op het wieltje en hupsa !!!!

En dat zelf bedacht. :love:
 
2x op de blauwe titelbalk klikken,
EN toch je scrollmuis kunnen blijven gebruiken!!!

Lucia
 
Mijn optie scheelt 1 x een klik en het bewegen van je muis hoeft ook niet :p .

Enne, wie gebruikt auto scroll nou ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan