Ie&oe Traage Opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
als ik op internet exp of outlook exp klik op het bureablad dan start deze heel traag op wat zou dat kunnen zijn?
voor de rest doet alles het goed
e d w

ik heb een online virus chek gedaan en er is niets uitgekomen ik heb kaspersky altijd aan staan? en hem ook laten scanen
met trent micro

Laatst bewerkt:
Je zou nog even op spyware kunnen checken: Ad-aware SE en/of Spybot S&D: Downloads+Uitleg: > *klik*

Ik heb het volgende gedaan.
gestart in de veilige modes en trent micro op los gelaten met als gevolg deze uitslag
alles was goed alleen 2 virussen van microsoft ms04- 028 en nog een ms05-011
wat betekenen deze eigenlijk?
hoe krijg ik deze weg?
is er iemand die mij dat eens goed kan uitleggen/schrijven?
e d w

Ik heb het volgende gedaan.
gestart in de veilige modes en trent micro op los gelaten met als gevolg deze uitslag
alles was goed alleen 2 virussen van microsoft ms04- 028 en nog een ms05-011
wat betekenen deze eigenlijk?
Welk virussen dan? Ook in veilige modus met jouw kaspersky gescand?

Ben er niet zeker van maar ik denk dat het advies wordt gegeven om te updaten: klik > informatie van de waarschuwingsdienst. Daar zie je MS05-011 tussen staan en info over MS04-028 staat hier < klik.

Aanvulling, zit in die Kaspersky ook een firewall < noodzaak!

Laatst bewerkt:
ik heb niet met mijn kaspersky gescand in veilige modes.
ik weet niet of er een firewall in kasp zit ik gebruik de standaard firewall van window xp
ik heb wel de de update gedaan daarna maar het starten van de ie en oe gaat nog steeds traag.
wat mij wel opvalt is dat de comp na het aanzetten heel lang bezig is met opstarten.
ik zie het lampje steeds maar op flikkeren (ik denk wel eens wat ben je nu toch aan het doen?) is er een mannier om te zien waar hij met bezig is als hij opstart.
en wat hij allemaal uitspookt?
ik ga nu slapen ik hoop morgen weer wat meer te weten te komen.
vooral dat flikkeren van het lampje vind ik lang duren en dan houd het ineens op.
voor de rest werkt naar mijnsinzien alles corect

e d w

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan