IE opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.de Gast

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Hallo Help-mij-ers !

Heden morgen alle mogelijke antispyware, en |Panda)over het systeem laten gaan daar ik wat veel last had van pop-up en/met "u" heeft spy-ware" meldingen :mad:

Ook met "registery repair" 't 1 en ander geloosd.....
En vervolgens kreeg ik geen verbinding meer met IE.
Wel de volgende melding(en):
==================================
-IEXPLORE.EXE

In IEXPLORE.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Onze excuses voor dit ongemak
===================================
Vertel Microsoft over dit probleem.

Rapport verzenden J/N

===================================
-Inhoud van het rapport:

Handtekening van fout

szAppName : IEXPLORE.EXE szAppVer : .0.2800.1106 szModName : hungapp

szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

=================================
-Inhoud van dit foutenrapport

C:\DOCUME~1\PETER~1.COM\LOCALS~1\Temp\WER8A.tmp.dir00\IEXPLORE.EXE.mdmp

C:\DOCUME~1\PETER~1.COM\LOCALS~1\Temp\WER8A.tmp.dir00\appcompat.txt
===============================

Ik denk "wwwaaaaatte ?"

Nu kan ik ook (via Conf. scherm/Intenet opties) de startpagina niet wijzigen (ook niet in standaard) (blijft blanc, net zoals de pagina zelf)
Zodra ik via "Favorieten" een pagina wil openen krijg ik dus bovenstaande melding.

De mail (via chello) doet t wel.

Nu dacht ik via de PC van mijn dochter de instellingen te kunnen overnemen, maar (helaas) dat is een draadloze, dus kom ik niet tot t einde....

Ook nog IE van de PC van mijn dochter gekopieerd met een sticky. De eerste keer opende r wel een (onbekende) pagina. Vervolgens klik ik op "Home" en weer terug bij af....

Wie weet raad ?

Groet Peter

Dank voor de snelle reactie !

Wat bedoelt u met "plaatsen" ?

Ik begrijp eruit dat ik (na t lezen v/d gebruiksaanwijzing) dat programma moet binnen halen....

Dit kan ik dan toch via een sticky naar mijn eigen PC brengen en uit voeren ?

Groet Peter

Geplaatst door P.de Gast
Iemand anders nog een tippie ?
Ik heb je log gezien. Wacht maar rustig af tot je daar antwoord op krijgt, want je hebt een stel buitengewoon lastige infecties verzameld die je echt niet op een andere manier weg zult krijgen.
Kan soms even duren voordat je antwoord krijgt, want er worden natuurlijk nog meer logs geplaatst en de helpers hebben ook een privé-leven.

:8-0: :8-0:

Ik word (nog) gek(ker) !!!

Natuurlijk geef niet op...

K ben wat aan t klooien met een netwerkje (wat ook niet lukt), krijg ik opeens een pop-up met de mededeling dat mijn PC mogelijk spy-ware bevat en of ik ff door wil linken naar : enterprice-software.co.uk voor een scan...
Ik denk das vreemd een pop-up als mijn verbinding niet werkt....
Dus link ik door en .......Ja hoor: op hun site.
(ik vertrouw t niet helemaal...)
Ik zie meteen dat ze de lagere school niet hebben afgemaakt : Enterprsie Software staat er bovenaan hun site ....
(goed voor het vertrouwen...)
Afijn ik open "favorieten" en link waarrempel door naar elke willekeurige andere site..... :)
Nog effe mijn startpagina opnieuw instellen en dan.....Niks dus...:eek:
Wat heen en weer geklooi en nu heb ik dus "blanc" als startpagina en link ik via "favorieten" door.

Duidt dit op een virus of wat ??????

Groet Peter

{Moderator edit] Directe link naar enterprice verwijderd. Deze site bevat veel spyware. [/edit]

.

Laatst bewerkt door een moderator:
is duidelijk spyware en dus een log van hijackthis plaatsen zo als ik direct al gezegd heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan