IE, Opera en Netscape in een. Teminste, IE met extra-tjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
:)
Avant Browser: Internet Explorer Plus
Internet Explorer mag dan door vrijwel iedereen gebruikt worden, de browser mist veel functies die concurrenten als Opera wel bieden. Wie Internet Explorer wil blijven gebruiken, maar toch gebruik wil maken van de meest handige extra functies uit andere browser kunnen we Avant Browser aanbevelen. Een gratis programma wat IE uitbreidt met veel extra mogelijkheden.

Avant Browser is zelf geen browser maar een schil die je om Internet Explorer heen legt. De layout is veel compacter. Bij het volledig scherm (F11) heb je bijvoorbeeld alle belangrijke functies op één regel bij elkaar. Voor velen zal de belangrijkste verbetering echter zijn dat Avant Browser nieuwe vensters binnen dezelfde sessie opent. Deze voorkomt dat je taakbalk vol staat met IE-icoontje, een bekend probleem in Internet Explorer.

Andere belangrijke extra's zijn de ingebouwde Google-zoekfunctie en de popup-killer. Avant Browser is volledig Nederlandstalig.
http://www.avantbrowser.com/

Zo, dus voor de mensen die zo graag al die optie's willen maar toch bij hun IE'tje willen blijven is hier de oplossing.
Veel plezier

:thumb: .

2. Voeg je eigen knoppen toe

Gebruik je je computer voornamelijk om over het web te surfen, dan zal je het meestal je browser op je scherm hebben staan. Het is dan handig de snelkoppelingen naar je andere programma's in je browserscherm te zetten. Je kan alle veelgebruikte programma's dan opstarten zonder eerst naar het bureaublad of naar het Menu Start te gaan.

Dit kan op twee manieren. Je kan enkele snelkoppelingen in de taakbalk zetten, maar je kan ook gebruik maken van het gratis programma AddaButton. Hiermee kan je 20 knoppen aan Internet Explorer toevoegen. Onder deze knoppen kan je snelkoppelingen naar programma's en documenten zetten. Zo kan je direct vanuit de browser met één klik je mailprogramma, je planning of een adresboek opstarten.

De knoppen kan je heel eenvoudig programmeren door simpelweg programma's er naartoe te slepen. Vervolgens kan je eventueel je eigen teksten en iconen aan de knoppen toevoegen, gebruik maken van commando-regel parameters enz. Er kan zelfs een tekst worden opgegeven die in de statusbalk getoond wordt als je met een muis over de knop heengaat.

addabut1.gif

aabscrshot.gif

http://www.dedigitalerevolutie.nl/redirect.asp?pagina=tips/addabutton.htm

Download: http://www.harmonyhollow.net/aab.shtml

Kinky kinky en nog is:D hier hou ik wel van, ff tryen... Tnx Xp-pc:thumb:!

EDIT
zit geen spy in wel?

Antwoord op edit.

Ad-aware draaid nu, nog niets. Maar even afwachten.
Toch even laten draaien voor de zekerheid zal geen kwaad kunnen.

Tot nu toe bevalt ie boven verwachting goed!!
Alles nog makklijker/beter binnen bereik dan bij IE, is ook in nederlands, alleen nog kijken of ik die irritante koffie kleur weg krijg:D

Koffiekleur? Nergens last van...

Als Ad-aware of Spybot *(of wat dan ook) iets vind, meldt het aub:) .

Geplaatst door XP_PC
Koffiekleur? Nergens last van...

Nee? ik wel, maar kon ik gelukkig uitzetten in "instellingen- skin inschakelen"
yaay.gif

Als Ad-aware of Spybot *(of wat dan ook) iets vind, meldt het aub:) .

AdAware niet iig. (spybots heb ik al niet meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan