IE opnieuw installeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Hoe kan ik de huidige versie van IE deinstalleren en vervolgens geheel opnieuw installeren ?

Kan ik dit ook met Outlool E doen zonder het risico te lopen niet meer op Internet te komen ?

Voorts was ik bezig om de gehele computer opnieuw te installeren,
Toen ik een opstartdiskette wilde maken gaf een schermpje aan;
Kan bestand niet commando com op windows 98 cd rom niet vinden

Set up kan de brondiskette niet vinden.
Controleer of de diskette in het station is geplaats en klik op ok om door te gaan.

Ik heb alles doorzocht tussen cd rom en diskettes maar kan niet vinden iemand een oplossing ?

Even voor de duidelijkheid, zijn dit twee aparte problemen?

Is windows 98 niet bootable van cd? Dus dat je in het bios de voorkeur geeft aan opstarten van cdrom. dan heb je dat probleem met die command.com ook niet. Maak anders even een goede opstartdiskette hiervandaan. www.bootdisk.com . Dan heb je dat probleem ook niet.

Groetjes, Tanja

Geplaatst door Tanja1968
Is windows 98 niet bootable van cd? Dus dat je in het bios de voorkeur geeft aan opstarten van cdrom. dan heb je dat probleem met die command.com ook niet. Maak anders even een goede opstartdiskette hiervandaan. www.bootdisk.com . Dan heb je dat probleem ook niet.

Groetjes, Tanja

Dank je Tanja,

en welke moet ik dan op disk zetten, ja sorry hoor maar ik ben niet freak, wil het wel leren dus ....hoop dat je me wilt helpen

doei

Bert

in jou geval zou ik deze kiezen : http://www.mirrors.org/archived_software/www.bootdisk.com/winfiles/boot98.exe

Als je die gedownload hebt moet je een lege diskette in je A-drive doen. Dan dubbelklik je op het bestand en de rest gaat vanzelf.

Maar je zei dat je de computer opnieuw aan het installeren was. Je bedoelt windows opnieuw erop? Dan raad ik je toch aan om van de windows cd op te starten. Dat is de makkelijkste manier (dus bootvolgorde veranderen)

Groetjes, Tanja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan