IE Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Als ik via oulook of internet een filmpje wil bekijken lukt dat niet
I.E slaat uit en krijg de melding dit tabblad is hersteld u kan niet terug gaan daarheen
Iemand een idee wat dat kan zijn?

MVG Rama

Heb je het al geprobeerd met een andere Internetbrowser zoals Google chrome of Firefox?

Ik heb I E er opnnieuw op gezet, in de hoop dat ik er van af was maar dat is niet zo.
Wel irritant dat je geen link naar Youtube kan kijken in je outook.

Een instabiele Internet Explorer kan diverse oorzaken hebben vaak zijn het invoegtoepassingen/toolbars of een overvolle cache.
Verwijder alle tijdelijke internetbestanden (met de CTRL+SHIFT+DELETE toetsencombinatie) en schakel alle onnodige invoegtoepassingen uit via Extra -> Invoegtoepassingen beheren, schakel ook alle toolbars uit via Extra -> Werkbalken.

Als niets helpt voer dan de onderstaande "fix"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Indien na deze stappen de browser nog steeds vast loopt is mogelijk de video-plugin beschadigd (meestal is dit Adobe Flash). Volg onderstaande stappen om deze te herstellen.

• Klik op de startknop, kies dan "Configuratiescherm"
• Open "Software of Programma's en onderdelen"

(als u deze optie niet vind klik dan eerst op “klassieke weergave” en Wanneer u Windows 7 gebruikt kunt u rechtsboven bij de optie “Weergeven op” Kleine pictogrammen kiezen)

• Een nieuw scherm verschijnt nu met daarin een lijst met daarin alle op uw computer geïnstalleerde programma’s
• Zoek in de lijst Adobe flash/Macromedia flash en verwijder deze programma’s
• Herstart uw computer
• Installeer nu Adobe Flash opnieuw via http://get.adobe.com/nl/flashplayer/?promoid=BUIGP
• Controleer nu of uw probleem verholpen is

Laatst bewerkt:
Heb alles uitgevoerd:
En vervolgens weer deze tekst
Dit tapblad is hersteld
Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website
Dit alleen bij Youtube

Het is ook mogelijk dat een programma dit probleem veroorzaakt, om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer nu of het probleem nog steeds actief is

Indien alles nu naar behoren functioneert dan weet u dat een programma dit probleem veroorzaakt.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.

Het was F5
En het gekke is dat ik onder mijn naam of onder administrator geen verbinding heb met (internet) veilige modus met netwerkverbinding.
Ik heb ook nog eens onder invoegtoepassingen gekeken bij de computer van mijn vrouw
Daar staat veel meer in als bij mij, bij staat er niks in buiten een zoekmachine genaamd Bing

Bij mijn vrouw staat alles aan onder invoegtoepassingen momenteel geladen.
Bij mij staan deze ook aan maar dan onder alle toepassingen.
Dus niet zoals ik hiervoor schreef dat ik daar niets heb.

Nee zoals ik al schreef ik kan in de veiligemodus niet op internet komen

Is er onlangs een virus/malware scan uitgevoerd op deze computer?
Indien dit niet het geval is wil ik u adviseren om deze computer op spyware/malware/virussen te scannen.

Ga ik doen, ik laat de uitkomst weten

MVG Rama

AVG is een virusscanner, gebruik een malware/spywarescanner om te scannen op ongewenste software.

Ik heb hem gescand met Malwarebytes en Spybot, de eerst gaf 12 ongeregeldheden aan
Ik heb die verwijderd en de computer opnieuw opgestart
Maar het probleem blijf, ik snap niet dat dat alleen met You Tube is?

Is dit probleem alleen actief indien u vanuit Outlook een YouTube link bekijkt of ook als u YouTube opent in Internet Explorer 8?
Graag vermelden welke versie van Windows & Outlook u gebruikt zodat wij u verder kunnen assisteren.

Het is zowel bij outlook en I E 8
Ik gebruik Windows XP Pr. en outlook van Micr. Office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan