IE reageert helemaal niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,
ik zit nu bij een kennis en via mozila kunnen ze wel internetten.
echter als men op IE pictogram klikt, gaat het internet scherm open, maar vrijwel gelijk gebeurt er niets meer.
je kan ook niets aan klikken en normaal sluiten van het venster wil ook niet. dat moet via ctrl - alt -del en dan progr sluiten.
via mozila IE 10 gedownload, om te kijken of ik dit er over heen kon installeren en hopende dat het zo opgelost zou zijn wil niet werken.
scherm geeft aan dat er een nieuwe versie op de pc staat ??

is het mogelijk IE van de pc af te halen en zo ja hoe en waar.
dan zou ik dus IE daarna opnieuw kunnen downloaden en installeren.

groetjes en al vast bedankt voor jullie hulp.

Klik op de knop Start , typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.
Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderenen vervolgens op Ja.

Klik op een van de twee mogelijkheden:

Nu opnieuw opstarten (om de procedure voor het verwijderen van Internet Explorer 9 af te sluiten en de vorige versie van Internet Explorer terug te zetten).

Later opnieuw opstarten

Bron: http://windows.microsoft.com/nl-be/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

Ok, probeer dan het volgende:
Download, installeer en start Windows Repair All in One
Eventueel sla je de Malwarebyte AntiMalware check over in het proces, doe de Check File System check, doe de System File Check, maak het herstel punt en de backup van de registry.
In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
Reset Registry Permissions
Register System Files
Repair Internet Explorer

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan