IE sinds kort trage reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

OxAngelxO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Hoi,
ik heb niet zoveel verstand van computers, dus ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen.

Sinds kort (een paar dagen) heeft mijn IE een hele trage reactie. Als ik het opstart, duurt het langer dan normaal voordat ik me homepage zie. En als ik een website probeer in te typen, komen de letters pas later te voorschijn. Ook als ik met mijn muis over tabbladen ga, zoals 'Bestand' of 'Favorieten'. Ook als ik IE-venster probeer te minimaliseren krijg ik pas een reactie na een paar seconden.
Het rare is dat dit alleen met IE het geval is. Alle andere programma's (MSN Messenger, Windows mediaplayer enz.) lopen prima, en andere web browsers zoals Mozilla Firefox en Safari lopen ook niet vast.
Het enige wat ik heb gedaan dat de oorzaak kan zijn, is dat ik Bitcomet heb gedownload. Maar IE loopt ook gewoon vast als ik Bitcomet niet aan heb staan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen :) Vind IE namelijk toch fijner dan Mozilla.

Edit: Sorry, mijn computer gaf net aan dat het het probleem had gevonden. Bleek een programma te zijn van mijn scanner. Die heb ik even verwijderd, en IE loopt weer goed. :]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan