IE sluit gelijk weer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthiasjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2016
Hoi,
Ik heb windows 7 en ik heb internet explorer op mijn pc, dat is de enige browser die ik heb , dit bericht stuur ik vanaf mijn mobiel. Als ik IE wil opstarten kan ik nergens op klikken, er staat bovenaan (reageert niet) en daarna sluit het weer af. Kan ik dit verhelpen?

Hoi hoi matthias

Ik gebruik nu ook Explorer en W7 ook .. :thumb:

Mijn favoriete andere browser nog Firefox is, maar die heb ik nog niet geïnstalleerd omdat ik ook pas week of twee aan het draaien opnieuw ben, heb ik windows pas her-installeert en hier en daar nog steeds ben met bepaalde systeem aanpassingen bezig enz... :D Firefox komt later nog ...

Kijk even ( :( hoop ik dat je met mobieltje lezen kan ?? ) paar Microsoft tips i.v.m. jouw probleem ==>> KLIK HIER !

Laatst bewerkt:
Helaas had ik deze link al gezien, wat ik kon proberen heb ik geprobeerd maar het werkte niet, en ik kan niet op internet. Ik heb wel een laptop naast mijn pc waarmee ik wel op alle browsers kan, kan deze mij soms enige hulp bieden?

:confused: Ach nee jij kan nu alles met laptop maar probleem is bij op PC toch ...:(

Heb jij wel geprobeerd via veilige modus PC systeem herstel ?? :( ? kan je dat ?

Probeer het volgende:
a. Stel favorieten veilig: Maak kopieën van je favorieten:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:favorites
Kopieer alles in die map naar een andere map, bijv. een nieuwe map op je bureaublad.
b. Stel wachtwoorden veilig die je hebt ingevuld (en onthouden) in Internet Explorer:
IEPassView (Ik ga ervan uit dat je het programma "Als Administrator uitvoeren" moet doen).
c. Reset Internet Explorer naar standaard-instellingen:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
tabblad Geavanceerd
knop "Opnieuw instellen..."
Probeer eerst zónder het aanvinken van "Persoonlijke instellingen verwijderen".
Heeft het niet geholpen, dan weer hetzelfde, maar dan mét het aanvinken van "Persoonlijke instellingen verwijderen"

Succes,

Tijs.

1 grote tip: Altijd 2 browsers op je computer of laptop

Gelijk welke 2de browser het is maar indien problemen heb je altijd een soort backup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan