IE Sporen wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zpidey

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Hallo, weet er iemand een handig programmatje waarmee je automatisch al je geschiedenis en temp internet files etc. automatisch wist? Dus dat niet jan en alleman kan zien wat je op je pc uitspookt :)

bvd

Zpidey

Nou, automatisch weet ik niet. Zou je zelf met .bat bestandjes in kunnen stellen.

Met DISK CLEANER kom je echt al een heel eind.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door XP_PC
Met The Cleaner kom je echt al een heel eind.
Volgens mij ben je nou een beetje in de war.
The Cleaner is een Trojan scanner.:rolleyes:
Waar jij nu een link naar toe plaatst is Disk Cleaner.

Wat overigens wel een goed proggie is.:)

Dat krijg je ervan als je zoveel proggies installeert:rolleyes:.

:thumb:. Aangepast.

Ik gebruik altijd historykill deze wist alle sporen, je temp geschiedenis enzo, heel handig dan raakt je pc ook niet vol met prut.
greetz
A.I.

Geplaatst door A.I.
Ik gebruik altijd historykill deze wist alle sporen, je temp geschiedenis enzo, heel handig dan raakt je pc ook niet vol met prut.
greetz
A.I.
De mijne wist tevens temp. bestanden van Winzip, kladblok ea. kleine programma's!
Ook alle temp. files van Windows worden aangepakt.

Zelfs de ingetikte URL's in je IE adressenbalk.

Dit kan je allemaal instellen heel handig. Die popup killer is wel irritant maar gelukkig kan je die weer uitschakelen.
Greetz
A.I.

Ik gebruik purge IE 5.
Deze wist de off line\ on line cache, strays, bezochte URL's Ingetypte URL's, Recent LNK's en zelfs je prullenbak.
En dit allemaal geautomatiseerd tijdens de opstart van de PC.

Wat wil je nog meer.

Greets, R

Geplaatst door A.I.
Dit kan je allemaal instellen heel handig. Die popup killer is wel irritant maar gelukkig kan je die weer uitschakelen.
Greetz
A.I.

Die in jouw programma bedoel je?
Geplaatst door basvdK

Uhm, je hebt het wel aangepast, maar ik vind het zo wel een heel ranzig progje.... :D
Uhum, weer even aangepast :o:rolleyes:.

Geplaatst door robissun
Ik gebruik purge IE 5.
Deze wist de off line\ on line cache, strays, bezochte URL's Ingetypte URL's, Recent LNK's en zelfs je prullenbak.
En dit allemaal geautomatiseerd tijdens de opstart van de PC.

Wat wil je nog meer.

Greets, R
Hey, dat doet de mijne niet :(. Maar de mijne is beter:p;).

Hey mensen allemaal heeel erg bedankt voor de reacties (in 't bijzonder XP_PC) ik gebruik nu die disc cleaner.. :thumb:

Zpidey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan