IE springt steeds terug op msn.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcp-mario

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2005
Op mijn server heb ik IE staan samen met FireFox. Op beide heb ik als startpagina http://www.scroogle.org staan.
Bij FireFox is het geen probleem, maar IE geeft wel een probleem omdat bij het opstarten van IE de startpagina van msn.com steeds weer verschijnt.
Nu heb ik anti spyware er op losgelaten en AdAware pro SE en Spybot, maar geen van allen ziet iets van spyware.
Het probleem kan niet in de proxy server zitten omdat dan alle computers dat probleem zouden moeten hebben.
Het is een specifieke machine die dit probleem heeft.

Dit is wat er precies gebeurt:
Ik klik met rechtermuis op IE, vervolgens op eigenschappen en ik verander de startpagina in mijn keuze en klik op toepassen.
Op dat moment zie ik het scherm heel even knipperen.
Als ik nu op IE klik, dan verschijnt zo www.msn.com weer.

Wie kan me helpen

>>>>> Mario, Microsoft gecertificeerd en netwerk deskundige<<<<<<

OffTopic: Dan begrijp ik dit in je hantekening niet!?

Zou inderdaad een kleinigheidje moeten zijn voor een netwerkdeskundige.:D

mcp-mario zei:
AdAware pro SE en Spybot
Dan liggen twee hypothesen voor de hand:
1) Ad-Watch (onderdeel van Ad-Aware Pro) houdt de wijziging van je startpagina tegen;
2) in Spybot is de optie om wijzigingen van de startpagina te blokkeren geactiveerd.

Ik ben ook niet alwetend, het spijt me!

BANDIT123 zei:

Tja, daarom zijn er forums als deze waar men elkaar kan helpen, toch bandit123?

Laatst bewerkt:
Heel goed, daar dacht ik zelf ook aan maar helaas......

buffy zei:
1) Ad-Watch (onderdeel van Ad-Aware Pro) houdt de wijziging van je startpagina tegen;
2) in Spybot is de optie om wijzigingen van de startpagina te blokkeren geactiveerd.

In Ad-Watch kan je de instellingen zo instellen dat wijzigingen automatisch worden geblokkeerd.
Ik heb de instellingen zo ingesteld dat ik zelf kan bepalen of ik een wijziging wil laten plaatsvinden.
Ook in Spybot kan je inderdaad een aantal zaken automatiseren.
Het is alleen zaak dat de veranderingen die je wil laten plaatsvinden ook door deze programma's worden doorgelaten.
Deze stappen had ik zelf ook al bedacht, maar daar ligt het nu niet aan. :o

BANDIT123 zei:

Heb je naast je opmerking ook nog iets zinvols te melden, zoals ..............
de oplossing voor mijn probleem?
Dan ben je zinvol bezig! :thumb:

mcp-mario zei:
Heb je naast je opmerking ook nog iets zinvols te melden, zoals ..............
de oplossing voor mijn probleem?
Dan ben je zinvol bezig! :thumb:

Ik moet helaas toegeven dat het een weinig zinvolle opmerking is, maar dat is jouw handtekening dan ook in combinatie met je vraag.
Het klinkt nogal hoog van de toren en dat terwijl we op dit Forum toch erg "low profile" bezig zijn.
Wanneer wij als "simpele zielen" lezen dat een vraagsteller "Microsoft gecertificeerd" is en een "netwerk deskundige", trekken we OF die handtekening in twijfel OF durven we een antwoord te geven met al jouw deskundigheid.
Ik probeer het een beetje toe te lichten.

Het is maar hoe je het bekijkt.......

A.J. zei:
Ik moet helaas toegeven dat het een weinig zinvolle opmerking is, maar dat is jouw handtekening dan ook in combinatie met je vraag.
Het klinkt nogal hoog van de toren en dat terwijl we op dit Forum toch erg "low profile" bezig zijn.
Wanneer wij als "simpele zielen" lezen dat een vraagsteller "Microsoft gecertificeerd" is en een "netwerk deskundige", trekken we OF die handtekening in twijfel OF durven we een antwoord te geven met al jouw deskundigheid.
Ik probeer het een beetje toe te lichten.

Mogelijk komt het pocherig over, maar zo is het zeker niet bedoeld.....
Het is bedoeld om de mensen te informeren over wat ik doe.
Overigens is de tekst uit het engels vertaald, want slechts weinig "simpele zielen" zullen weten waar MCP of Network Professional voor staat. :o
Een ieder komt hier om computer gerelateerde vraagstukken te bespreken, dat doe ik hier ook. :cool:
Ik ben op dit forum voor minimaal 2 doeleinden:
1: Ik ben hier om ervaring op te doen voor mezelf aan de hand van vragen en klachten.
2: Om ook mijn vraagstuk te bespreken, omdat je met meer mensen immers meer weet.
Hopelijk is die toren nu een stuk lager geworden, ik ben ook maar heel gewoon

Laatst bewerkt:
mcp-mario zei:
Mogelijk komt het pocherig over, maar zo is het zeker niet bedoeld.....
Het is bedoeld om de mensen te informeren over wat ik doe.
Overigens is de tekst uit het engels vertaald, want slechts weinig "simpele zielen" zullen weten waar MCP of Network Professional voor staat. :o
Een ieder komt hier om computer gerelateerde vraagstukken te bespreken, dat doe ik hier ook. :cool:
Ik ben op dit forum voor minimaal 2 doeleinden:
1: Ik ben hier om ervaring op te doen voor mezelf aan de hand van vragen en klachten.
2: Om ook mijn vraagstuk te bespreken.
Hopelijk is die toren nu een stuk lager geworden, ik ben ook maar heel gewoon

Mooi!?

TIP: [[ Mario Student ( Microsoft gecertificeerd en netwerk deskundige ) ]]

En de rest van je hantekening ook,Maar verklein het letter type!
(heb ik je al gemeld en is goed bedoelt}

Als je dat nou heel subtiel aan wilt pakken, zet je dat soort info niet in je handtekening, maar in je profiel. Dan is het pocherige er gelijk af, maar kunnen mensen toch nog steeds lezen wat je doet wanneer ze daar interesse voor hebben.
Verder is het gros van de mensen op dit Forum geen deskundige zoals jij dat bedoelt in je handtekening. Is toch een significant verschil.
Echt dingen bespreken we hier niet, wel helpen we elkaars PC problemen op te lossen op een ongedwongen, relaxte manier.

Hopelijk is het zo nu iets minder patserig....

A.J. zei:
Als je dat nou heel subtiel aan wilt pakken, zet je dat soort info niet in je handtekening, maar in je profiel. Dan is het pocherige er gelijk af, maar kunnen mensen toch nog steeds lezen wat je doet wanneer ze daar interesse voor hebben.
Verder is het gros van de mensen op dit Forum geen deskundige zoals jij dat bedoelt in je handtekening. Is toch een significant verschil.
Echt dingen bespreken we hier niet, wel helpen we elkaars PC problemen op te lossen op een ongedwongen, relaxte manier.

Best wensen voor jouw en alle anderen uiteraard ook:thumb:

Maar nu wel weer ff terug naar mijn probleem, want ik heb de oplossing nog steeds niet zien voorbij komen, luitjes!
Probeer eens mee te denken waar ik nog niet aan heb gedacht..........

Laatst bewerkt:
buffy zei:

Denk toch dat je het daar moet zoeken.
Zet Ad-Aware Free er op inplaats van Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan