mcp-mario
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2005
Op mijn server heb ik IE staan samen met FireFox. Op beide heb ik als startpagina http://www.scroogle.org staan.
Bij FireFox is het geen probleem, maar IE geeft wel een probleem omdat bij het opstarten van IE de startpagina van msn.com steeds weer verschijnt.
Nu heb ik anti spyware er op losgelaten en AdAware pro SE en Spybot, maar geen van allen ziet iets van spyware.
Het probleem kan niet in de proxy server zitten omdat dan alle computers dat probleem zouden moeten hebben.
Het is een specifieke machine die dit probleem heeft.
Dit is wat er precies gebeurt:
Ik klik met rechtermuis op IE, vervolgens op eigenschappen en ik verander de startpagina in mijn keuze en klik op toepassen.
Op dat moment zie ik het scherm heel even knipperen.
Als ik nu op IE klik, dan verschijnt zo www.msn.com weer.
Wie kan me helpen
Bij FireFox is het geen probleem, maar IE geeft wel een probleem omdat bij het opstarten van IE de startpagina van msn.com steeds weer verschijnt.
Nu heb ik anti spyware er op losgelaten en AdAware pro SE en Spybot, maar geen van allen ziet iets van spyware.
Het probleem kan niet in de proxy server zitten omdat dan alle computers dat probleem zouden moeten hebben.
Het is een specifieke machine die dit probleem heeft.
Dit is wat er precies gebeurt:
Ik klik met rechtermuis op IE, vervolgens op eigenschappen en ik verander de startpagina in mijn keuze en klik op toepassen.
Op dat moment zie ik het scherm heel even knipperen.
Als ik nu op IE klik, dan verschijnt zo www.msn.com weer.
Wie kan me helpen