IE start 2 maal op / aleen weergave balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
A. IE start 2 maal op, i.p.v. eenmaal.

B. Sinds kort krijg ik alleen de balk en moet ik op maximaliseren drukken om een normale weergave te krijgen.

Niet erg problematisch wel lastig
Is dit op te lossen ?

Klik eens met je rechter muisknop op de snelkoppeling en kijk wat daar staat ingevuld.

Bij uitvoeren stond: normaal
Ik heb er nu gemaximaliseerd van gemaakt.
Ik hoop dat probleem B nu opgelost is.

Bedankt voor de reactie

Mocht een venster toch weer klein opstarten: Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Geplaatst door Rusty
Bij uitvoeren stond: normaal
Ik heb er nu gemaximaliseerd van gemaakt.
Ik hoop dat probleem B nu opgelost is.

Bedankt voor de reactie
Staan er geen rare dingen in de velden van de snelkoppeling?

Mag heel stom klinken, maar.....hoe heb je in Mapopties 'op items klikken' ingesteld? Als je hebt aangevinkt 'openen bij eenmaal klikken', terwijl je dubbelklikt heb je kans dat je tweemaal de IE opstart.

Deze setting vind je via:

Configuratiescherm, Vormgeving en thema's, Mapopties.

Geplaatst door ikself
Mag heel stom klinken, maar.....hoe heb je in Mapopties 'op items klikken' ingesteld? Als je hebt aangevinkt 'openen bij eenmaal klikken', terwijl je dubbelklikt heb je kans dat je tweemaal de IE opstart.

Deze setting vind je via:

Configuratiescherm, Vormgeving en thema's, Mapopties.
Of in het verlengde hiervan: Je klikt toch niet per ongeluk dubbel op een koppeling in de balk "Snel starten" (naast de Start-knop)?

Gezina, bedankt voor de info, het probleem was nog niet opgelost.
Het lijkt nu te werken !

Wim 1960, Dit zijn de instellingen
Doel: \Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"
Beginnen in:"C:\Program Files\Internet Explorer"
Sneltoets: Geen
Uitvoeren: gemaximaliseerd
Lijkt me verder normaal
Wat het dubbelklikken betreft. Meestal gebruik ik de snelkoppeling op het bureaublad.
(Als ik de snelkoppeling naast de startknop gebruik klik ik hier ook tweemaal, dit is dus niet goed weet ik nu)

Ikself
Ik het hier ingevuld staan: Openen bij dubbelklikken (selecteren bij eenmaal klikken).
Dit lijkt me juist.

Bij mij staat er dit in beginnen in:

%HOMEDRIVE%%HOMEPATH%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan