IE start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik weet niet waardoor het is gekomen maar opeens start IE niet meer op en reageert met dit programma reageert niet. Ook wordt op deze manier toegang tot hotmail geblokkeerd.

Hij blokkeert met de volgende regel in het opstart scherm

A bad URL http://view.atdmt.com/AVE/iview/msnnkonm00200074ave/direct;wi.309;hi.60/01?click=(AvenusA,inc)has been detected

Ik kan nergens vinden hoe dit te verwijderen, met adaware etc lukt het niet, wordt niet gedetecteerd. In hijack vin ik althans ook niets. Wie weet raad??
 
Het is zoekpagina van MSN.

Probeer eens met internet-opties->
Cookies verwijderen
Bestanden verwijderen
Geschiedenis wissen
 
raymond

ik heb nog liever een virus dan online scannen met panda, wat je daar allemaal niet voor moet doen zeg, kaspersky is trouwens ongeëvenaard en heeft een 100% score.
 
Wat jij wil :p
Ik hoef trouwens alleen maar op scan te drukken.....
 
Laatst bewerkt:
Doe dan een onlinescan met HouseCall En laat een expert je Log nog eens bekijken: Klik ->Hijackthis Log's Niet geschoten is altijd mis, bovendien is geen één AV 100% dus wat let je....:)
 
Geplaatst door Raymond Bos
Wat jij wil :p
Ik hoef trouwens alleen maar op scan te drukken.....

HMMM ik krijg de ene window naar de andere waar ik telkens wat moet invullen zeker niet alleen op scan drukken.
 
Ja, ik geloof dat je de eerste keer ff een email adres moet geven.
Anders neem je even een andee onlinescan. Kasperky is erg goed hoor maar er is er helaas geen één 100%.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan