IE start steeds op bij opstarten ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokeecht

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Hallo, ik heb bij vrienden een schone xp instalatie gedaan. Echter als de PC opstart, start ook Internet Explorer op.
----------------------------------------------------------------------
Ter info :
De inbelverbinding via ADSL staat op handmatig, dus ik moet handmatig gaan inbellen. [ heb ik bewust voor gekozen ]
----------------------------------------------------------------------
Bij "msconfig" staat het niet als mede opstarten.
Ook via "Start" - "Programma's"- "Opstarten" staat geen vermelding van IE opstarten.

Waar kan dit nog meer aan liggen ?? Of hoe kan ik dit ongedaan maken ??

Bedankt !!! :)

met www.planet.nl start hij op.

maar omdat ik geen inbelverbinding heb zie ik dus ook niet de pagina van planet.

Maar goed het maakt ook verder niks uit met welke pagina hij opstart, maar het feit dat hij opstart.

Ik wil dus als de PC opstart dat niet IE opstart.
MSN heeft dit ook, maar dan kan je onder opties weer uitvinken.

Als ik mijn eigen PC thuis opstart komt ik na een minuut gewoon op het bureaublad terecht, zonder dat IE opstart.

Maar waar zit dit nu bij IE ???

Laatst bewerkt:
start/uitvoeren/typ: msconfig

ga naar tabblad opstarten hier staan verschillende dingen aangevinkt, ik denk dat er ook iets van IE bijstaat waardoor hij die opstart

http://www.sysinfo.org/startuplist.php

met deze site kun je gemakkelijk nagaan wat wel en wat niet in msconfig opgestart hoeft te worden

re

Hallo beide Heren, spyware heb ik niet want de PC is nog helemaal schoon, dit wil zeggen nog niet gesurf, en verder nog helemaal niks geinstaleerd dan Service Pack2
+ZoneAlarm [ firewall ] + Kaspersky Anti Virus [ is geupdate ]. Het enige wat wel is geinstaleerd is Kazaa Lite [ Dus de versie zonder spyware, maar in het beging starte IE ook al op, dus aan Kazaa zal het ff niet liggen.

Maar waaraan wel ???

P.S. Ik weet dat er een heleboel mensen die als de ze PC aanzetten gelijk online zijn en ook gelijk kunnen surfen.

En ja in msconfig heb ik al gekeken, en niks raar's kunnen terugvinden.

Het probleem ken ik, de oplossing ook maar ik kan het niet meer vinden :(.

Als ik hem nog tegenkom laat ik het je weten.

Hmm, ik hoop dat je hem snel kan vinden want ik moet morgen weer naar die mensen toe.

Alvast hartelijk dank voor de reply's.

re

Hallo beide Heren, spyware heb ik niet want de PC is nog helemaal schoon, dit wil zeggen nog niet gesurf, en verder nog helemaal niks geinstaleerd dan Service Pack2
+ZoneAlarm [ firewall ] + Kaspersky Anti Virus [ is geupdate ]. Het enige wat wel is geinstaleerd is Kazaa Lite [ Dus de versie zonder spyware, maar in het beging starte IE ook al op, dus aan Kazaa zal het ff niet liggen.

Maar waaraan wel ???

P.S. Ik weet dat er een heleboel mensen die als de ze PC aanzetten gelijk online zijn en ook gelijk kunnen surfen.

En ja in msconfig heb ik al gekeken, en niks raar's kunnen terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan