IE Status Logger.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renee59

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hoi allemaal, ja ik geef het maar een naampje, maar weet iemand de weg naar deze software of kan iemand iets maken, kan niet zo heel moeilijk zijn.

In Internet Explorer heb je de statusbalk. Als je met de cursor over links in de pagina schuift dan zien we daar het adres van de link in de statusbalk staan. Ik zou graag een functietoets hebben die er voor zorgt dat de URL op de statusbalk additioneel in een tekstfile wordt geplakt een soort Status Logger functie dus. Als er ideeen zijn om het zelfde te bereiken is dat altijd goed, als het ergens als functie in een progje zit, laat dat graag ook even weten.

Ik heb het nodig om mijn vrienden terug te kunnen vinden op een radiostation, dat biedt geen ondersteuning daarvoor en met meer dan 300 vrienden is dat erg lastig. Er zijn er die er meer dan 1000 hebben. Dus misschien is hier wel meer animo voor. De URL's moeten dus 'schoon' blijven om ze zo weer in een HTML document te kunnen plakken. Een oplossing wil ik bekend maken op het forum van die radio. Bye!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan