IE traag door Norton?

• Onderwerp starter Onderwerp starter EMV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EMV

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Bij het laden van pagina's waar wat ingevuld KAN worden kan ik steeds pas na een paar minuten de pagina scrollen en dus verder.
Ik gebruik Norton met idenitfy safe, is die daar de oorzaak van en zo ja hoe kan ik het weer ongedaan maken?
Het automatisch invullen van je wachtwoorden (uit de safe) is mooi en snel maar als daardoor bijvoorbeeld de inlogknop een poosje niet werkt dus niet meer.
Ik hoop dat ik het probleem zo goed omschreven heb.

Ja, Norton kan heel goed de veroorzaker zijn.
Mijn advies: Norton verwijderen (wellicht is Norton remover nodig, te downloaden van hun web site) en vervangen door een gratis av-product zoals AVAST of AVG.

Ovirgens zou ik altijd aanraden om meerdere AV-productebn te gebriken daar geen enkel product 100% is. 1 voor de permanente controle, bijv. AVST free of AVG free en dan nog twee andere voor de ad hoc / wekelijkse controile, bijv. Emsisoft en MalwareBytes.
Hier vind u de download links: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm

Ineens snel, reden update?

Geloof toch dat dit een andere oorzaak heeft. Vorige week ging hij weer als een tierelier. Er was een update geweest van windows(7) en de computer was opnnieuw gestart.
Alles floepte er zo voor.
Idem met mijn zus. Die had ook een trage laptop en we zouden dus gezamelijk om een nieuwe kijken. Echter die was ineens ook sneller(waarschijnlijk na een update).
Wat mij opvieltijdens het starten was dat er een foutmelding kort in beeld kwam dat windowscommunicatie nogwat was mislukt.

Iemand enig idee of dezelfde ervaring?

Ik vind IE altijd traag , misschien een idee om over te stappen op Chrome of Firefox? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan