IE veroorzaakt fout in dll bestand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Wie weet waar het wmpdxm.dll bestand voor dient?
Ik heb het verwijderd omdat ik bij opstarten ie 6 steeds een foutmelding kreeg. ik heb ie6 hersteld spybot gedraaid en nog meer van dat soort programma's. Niets hielp. Nu ik het bestand gewoon verwijderd heb is het over maar wat kan mij direct weer overkomen doordat ik dit bestand mis?
Wie weet raad?

dll betand

Ik heb inderdaad IE opnieuw geinstalleerd en de servicepack ook . Hoe kom ik overigens op een ftp site?

Oh, ja dat kan.

Doe dit:

extra, internet opties, geavanceerd, vinkje zetten voor of weghalen voor "passief FTP protocol gebruiken".
(dus als er een vinkje staat weghalen en vv;)).

Ik zie het al, server ligt plat.

Probeer het later nog eens :).
Ik zoek even verder.

dll

Bij internetopties stond een vinkje bij :
Mapweergave voor Ftp-sites inschakelen
Ik neem aan dat ik dat moet laten staan en niet weghalen?
Het lijkt me inderdaad dat de server eruit ligt

wmpdxm.dll bestand

Inmiddels gelukt om het bestand te downloaden. Heb het geplaatst onder C:\windows/system. Is dat juist ? Het lijkt allemaal goed. Heb nog geen problemen ondervonden na deze aktie.
bedankt!

wmpdxm.dll

Bij het gebruik van Kazaa (de nieuwere versie) ontstaat het probleem opnieuw nadat ik op het icoon Theater heb gedrukt weer heeft ie6 een fout in dll bestand wmpdxm veroorzaakt en sluit IE ook steeds af. Waar kan dit aan liggen ? Ik heb het zipbestand nog op mijn pc het blijkt een alleen lezen bestand te zijn, waar moet ik het dan in uitpakken? of moet ik het naar C:\windows\system kopieren/slepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan