IE Vraag (Geschiedenis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krypper

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ik heb hier volgens mij even een heel simpele vraag, maar ik weet geen oplossing.

Ik ben eens even bezig om mijn favorieten beetje goed voor elkaar te krijgen, goeie lijst ed.
Nu heb ik mappen en site's verwijdert waar ik toch nooit op kom maar het mapje "Koppelingen" komt steeds terug nadat ik het verwijdert heb :confused:

Hoe krijg ik dit weg?? ik vind het namelijk VRESELIJK irritant!!

Alvast bedankt.

Geen map Koppelingen in Favorieten
Heeft u zich wel eens afgevraagd waar die map Koppelingen in de Favorieten van Internet Explorer toch vandaan komt? Elke keer dat u hem verwijdert komt hij weer terug! Maar zo niet meer:

Open de Windows Register-editor via Start >> Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
Ga naar HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Internet Explorer >> Toolbar.
Verwijder de inhoud van de tekenreekswaarde LinksFolderName (dus niet de waarde zelf).
Start Internet Explorer en verwijder de Favoriet Koppelingen. Verlaat uw browser en start Internet Explorer opnieuw op. Geen map Koppelingen meer!
http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/windows_register_aanpassen.aspx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan