IE vs. Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

BudSpencer

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Hallo,

Ik werd erop gewezen dat op mijn site niets is aan te klikken met firefox, dus dat de navigatie niet werkt. Ik heb geen enkel idee waar dat aan ligt, weet iemand wat er fout is aan het scriptgebruik op mijn site of met de html in het algemeen.

Mijn 2e vraag is of het wel zo erg is dat mijn site alleen met IE goed functioneerd, want volgens mijn counter statistieken gebruikt 93% van de mensen IE als web-browser.

groeten,
Jurgen

PS. Heeft iemand meerdere browsers op zijn pc geinstalleerd, en kan hij/zij mij vertellen met welke browsers mijn site wel goed functioneerd of juist niet?

Laatst bewerkt:
Ook in Opera browser werkt het niet! Hoe heb je je menu in elkaar gezet? Met stukje javascript?

Edit aan je broncode is dat wel te zien (javascript dus), dat is dus het probleem. IE gaat heel anders om met javascript dan andere browsers. Soms werken dingen soms niet.

- Het beste wat je kan doen is of een ander javascriptje nemen (waar je ook de kans hebt dat niks werkt)

- Ik denk dat je menu blauw wordt als je met je muis overheen gaat? Dan kan je stukje css gebruiken. Maar ik denk dat dat lastig wordt omdat je deze website denk ik in Frontpage hebt gemaakt? Is het niet?

Edit2 Oh je krijgt een blauw randje erom heen. Dit is ook te doen met css. Heb je een beetje verstand van html?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik Coolpage, geen frontpage dus. De mouse-over buttons zijn inderdaad met een javascripts gemaakt. Vreemd dat andere browsers niet alle javascripts accepteren en IE wel.

javascript en java zijn mogelijkheden tot virussen bij de minder betrouwbare sites, ik heb die dan ook in firefox standaard uistaan. als ik javascript aanzet dan heb ik geen enkel probleem met je site. het is dus niet een browser probleem, maar meer een "hebben je gebruikers javascript wel of niet aanstaan"probleem.

Geplaatst door bork
javascript en java zijn mogelijkheden tot virussen bij de minder betrouwbare sites, ik heb die dan ook in firefox standaard uistaan. als ik javascript aanzet dan heb ik geen enkel probleem met je site. het is dus niet een browser probleem, maar meer een "hebben je gebruikers javascript wel of niet aanstaan"probleem.
Ik heb geen virusscanner, java en javascript heb ik aan staan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan