IE wachtwoord onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

drommels

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
148
Hoe kan ik in internet explorer opgeslagen wachtwoorden weer verwijderen.
Het gaat hier om de functie waarbij bij een site bij een ingevoerde gebruikersnaam het wachtwoord automatisch in wordt gevuld.
 
Vermeldingen voor AutoAanvullen verwijderen uit de lijst op de adresbalk
Met de functie AutoAanvullen wordt invoer voor webadressen, formulieren en wachtwoorden opgeslagen en onthouden voor het geval u de gegevens later opnieuw typt. Voor het verwijderen van website-adressen uit de adresbalk moet u de map Geschiedenis wissen. U gaat daarvoor als volgt te werk:

Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties.
Klik op de tab Algemeen.
Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
Klik op Geschiedenis wissen en vervolgens op Ja als bevestiging voor het verwijderen van de geschiedenis.
Klik achtereenvolgens op Sluiten en OK.
 
Vermeldingen voor AutoAanvullen verwijderen uit de lijst op de adresbalk
Met de functie AutoAanvullen wordt invoer voor webadressen, formulieren en wachtwoorden opgeslagen en onthouden voor het geval u de gegevens later opnieuw typt. Voor het verwijderen van website-adressen uit de adresbalk moet u de map Geschiedenis wissen. U gaat daarvoor als volgt te werk:

Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties.
Klik op de tab Algemeen.
Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
Klik op Geschiedenis wissen en vervolgens op Ja als bevestiging voor het verwijderen van de geschiedenis.
Klik achtereenvolgens op Sluiten en OK.

De geschiedenis heb ik gewist, alleen de browsegeschiedenis verwijderen, waar kan ik dit doen.
 
inter.JPG
 
Ik heb een andere versie van IE waar dit niet in staat.
Maar via inhoud en auto aanvullen heb ik het nu uit kunnen schakelen.
Bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan