ie werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcvk45

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
Ik heb met veel moeite en zoeken en dropdown menu in elkaar gekregen.
Dit werkt in firefox perfect maar als ik het open in internet explorer komt de html code op het scherm.
Kan er iemand mij hiermede helpen zodat dit ook in IE werkt.
Alvast op voorhand bedankt

IE staat dan ook beter bekend als "de ***** browser".

wat je meestal nodig hebt is een shiv.

probeer deze in je head te zetten. hopelijk werkt het dan wel.

<!--[if lt IE 9]><script src="http://html5shiv.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script><![endif]-->

heb je je website wel al geüpload zodat hij echt online staat? dat kan bij IE ook nog wel eens een probleem maken.
handige tooltjes zoals filezilla kunnen hiermee helpen.

Laatst bewerkt:
Ik heb die code toegevoegd in de heat, maar zonder resultaat.
Wat ik wel heb gevonden is als ik op ontwikkelingshulp (F12) klik in IE en dan geblokkeerde inhoud toestaan dan komt alles wel op het scherm

Heb je een voorbeeld naar de website? En welke IE gebruik je?

Wat bedoel je met een voorbeeld naar de website. Moet ik de html code in een bijlage geven of wil je gewoon de naam van de website. Ik ben nog maar aan het proberen of die dropdown werkt en dan kan ik die later online zetten. Ik IE 11 maar werk altijd met firefox en daar werkt het wel perfect.

Kanje het niet alvast ergens uploaden? Of laat de relevante code eens zien in dit topic.

Ik heb in bijlage de bestanden bijgevoegd zoals ik geprobeerd heb om het menu juist te krijgen. Ik vermoed dat er verschillende fouten tegen de opbouw inzitten maar het is de eerste keer dat ik met zoiets bezig ben.
Na veel zoeken en knutselen en proberen ben ik tot hier geraakt. Maar nu weet ik mij echt geen raad meer. IK FF geen problemen in IE werkt niks.
Ik heb alles moeten wijzigen in txt anders lukte het niet.
Bestand 525 bytes is css - 3,6 Kb is dwt (sjabloon) - Bestand 457 bytes is js.
Hopelijk kan hiermede iets.
Alvast bedankt voor de moeite

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan