ie ziet outlook expres niet als standaard mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ie ziet outlook expres niet als me standaard mail prog waardoor ik de mail adressen zelf moet in voeren als ik in me instellingen kijk is dat balkje leeg en ka outlook er zelf niet in zetten hoe kan ik dat oplossen zonder outlook expres opnieuw te instaleren

Wellicht heb je hier wat aan:
http://www.mvps.org/sramesh2k/oemissing.htm

en als je geen engels kent:
---------------------------------------
Methode 1:

- Start > Uitvoeren en dan intikken:
MSIMN.EXE /REG

- Start > Uitvoeren en dan intikken
regsvr32 "%ProgramFiles%\Outlook Express\msoe.dll"
-------------------------------------------------------------------

Laatst bewerkt:
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

al geprobeer helaas hij staat niet in het instelingen balkje me adres boek wel en bij nieuwsgroeppen maar mail niet herstellen pakt hij hem niet en in de balk zelf kijken helpt ook niet totaal leeg

deze werkt wel MSIMN.EXE /REG peoh dat scheelt weer een hoop copyeren en plakken.
als ik op een site een mail naar de link wil sturen.
ik wist al veel van me pc ken de dingen van binnen en van buiten help windows compleet over eind als er wat is.
of zet een compleet uiteen gevallen netwerk weer op maar somige dingen blijken toch weer net wat anders te zijn dan je verwacht ok thanks ik zal hem eens onthouden ik heb het probleem al vaker gehadt maar dat komt omdat ik ook soms anders mail software gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan