IE6 en IE7 kunnen niks downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolies

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Ik heb al enige tijd IE7 op mijn computer draaien en op een gegeven moment kon ik niks meer downloaden (zowel bij mij hotmail niet en op gewone site's ook niet).
Bij ''Internetopties > beveiliging > aangepast niveau'' kon ik geen fouten vinden. Ik heb zelfs IE7 weer teruggezet naar de standaardinstellingen, maar dat hielp ook al niet. Daarom heb ik geprobeerd om IE7 opnieuw te installeren. Dus eerst heb ik IE7 verwijderd en toen, met mijn vorige browser IE6, geprobeerd IE7 opnieuw te installeren. Maar je raad het al, ik kreeg weer dezelfde problemen:
IE kan de website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw.

Ook heb ik het probleem dat IE geen JAVA draait, zo zie ik op site's waar bijv. muziekspelers staan alleen maar een wit vlak en bij Youtube kan ik geen filmpjes meer zien.

Alvast bedankt!

Heb heb je goede antivirus/maleware bescherming? anders zou je daar eens naar kunnen kijken.
Soms zit de firewall (windows en/of andere) in de weg.
Probeer die eens (even) uit te zetten.
Wanneer het aan de instellingen ligt is het vaak vanuit een andere account met dezelfde pc wel mogelijk, Hoe zit bij jou pc?
Je Java installatie kun je hier testen en installeren.
en de Java Virtuel Machine (JRE) hier.
mvg leo

Bedankt voor je snelle antwoord.

Ik heb even Windows Firewall en AVG uitgeschakeld en ik krijg nog steeds dezelfde fout.
Bij een andere computer binnen mijn netwerk thuis heb ik trouwens geen enkele problemen.

Ik heb trouwens ook direct naar de instellingen gekeken van de computers waar het internet het wel goed doet een waar het niet goed gaat. Beide computers/browsers hebben dezelfde instellingen (''Internetopties > beveiliging > aangepast niveau'')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan