IE6 met win98SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheLastHero

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
14
Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier en heb meteen al een vraag.

Sinds 1 week ben ik overgestapt van IE5.x (weet namelijk niet meer precies welke ik had) naar IE6.0.2800.1106.

Sindsdien kan ik niet meer downloaden. Het rare is dat ik wel alle updates van microsoft kon downloaden via de update optie, maar verder kan ik dus helemaal niets downloaden. tevens kan ik ook niet naar alle pdf files kijken in de browser, soms wel soms niet.

Ik draai win98se en deze wordt helaas door microsoft niet meer ondersteund.

Alles werkt verder prima op mijn PC en dit is dan ook de enige verandering die ik niet begrijp.
 
Dan staat waarschijnlijk jouw beveiliging te hoog. Ga naar Extra-> Internet Opties -> Tabblad Beveiliging en zet de beveiliging op normaal.
 
Ik heb alle beveiliging al na gekeken en deze heb ik geprobeerd tot zeer laag, maar het probleem blijft.

Ik heb alles op inschakelen gezet en alles op vragen en een mix daarvan, maar wat ik ook doe het werkt niet.
 
Krijg je trouwens nog een foutmelding als je probeert te downloaden of gebeurt er gewoon niets?
 
Bedankt voor je reactie. Ik krijg geen foutmelding als ik iets probeer te downloaden, hij doet gewoon niets.

Ik ga nu ff naar die link en ik ga het ff uitproberen.
 
Laatst bewerkt:
Net alle updates die betrekking hebben op "rare" tekens neergezet, maar heeft helaas niets mogen uitmaken, kan nog steeds niet downloaden.

Wat ik ook niet kan is de update van microsoft .NET framework versie 1.1 NL installeren.

Ik krijg dan de volgende melding:
"Setup kan geen toegang krijgen tot Windows Installer-onderdelen. Setup kan niet doorgaan."

Terwijl er voor de rest gewoon alles geïnstalleerd is via de update.
 
Laatst bewerkt:
Net alle updates die betrekking hebben op "rare" tekens neergezet, maar heeft helaas niets mogen uitmaken, kan nog steeds niet downloaden.

Wat ik ook niet kan is de update van microsoft .NET framework versie 1.1 NL installeren.

Ik krijg dan de volgende melding:
"Setup kan geen toegang krijgen tot Windows Installer-onderdelen. Setup kan niet doorgaan."

Terwijl er voor de rest gewoon alles geïnstalleerd is via de update.
 
Laatst bewerkt:
Helaas het werkt nog niet. Niemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Alle protectie programma's zijn verwijderd van het systeem, alle internet beveiliging staat op low.

Kom op iemand? Jammer dat die schofte van microk@t win98 niet meer ondersteunen, wel zeggen dat ik IE6 moet installeren, maar als het misgaat dikke middelvinger.

Hoe verdien ik geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jammer dat niemand het antwoord weet. Heb ik eindelijk een leuke uitdaging voor Microsoft willen ze niet helpen. Dus ik hoop dat er hier iemand is die wel deze uitdaging aankan. Ik helaas niet.
 
Vaag probleem, heb je al repair functie van IE geprobeerd? meschien is er iets mis gegaan tijdens het installeren ofzo, wat een beetje problemen veroorzaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan