IE6 Multi-user probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jm31121958

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Op mijn PC staat Windows XP Professional geinstalleerd met IE6 (versie 6.0.2900.xpsp.050622-1524).
Er zijn vier gebruikers gedefinieerd.
Wanneer een eerste gebruiker IE6 in een venster opent werk dit normaal, deze gebruiker kan zonder probleem vele vensters tegelijk openen.
Wanneer echter een tweede gebruiker IE6 opent verschijnt volgende foutmelding:

Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program: C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application’s support team for more information.

De foutmeldingen begonnen nadat ik Mozilla Firefox heb geinstalleerd en terug verwijderd.
Hebben jullie suggesties om de multi-user functionaliteit van IE6 terug te herstellen?

Jm31121985

Probeer hem eens opnieuw te installeren, indien je sp2 gebruikt, en je hebt een cd met sp2, door de inf map op te zoeken, in de windows map, daar met de rechtermuisklik voor installeren kiezen, op het bestand ie.inf, met de cd in de drive, en naar het benodigde bestand verwijzen in de i386 map.

Zoals voorgesteld heb ik IE6 opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft hetzelfde.
Bestaat er nog een andere mogelijkheid?

Wordt er ook de Google toolbar gebruikt? misschien deïnstalleren.

Of, als laatste optie, het is een fout in de persoonlijke instellingen, die je kunt verwijderen, in de accountmap, onder documents ans settings, daar staat hij als ntuser.dat, maar dat zal wel als admistrator moeten gebeuren, afmelden, en dubbelklip, alt, control, delete, dan kun je administrator invullen, met het wachtwoord, indien opgegeven bij installatie.

Een Google toolbar gebruik ik niet.

Ik heb de ntuser.dat voor één gebruiker gedeleted, maar het probleem blijft.
Wel zijn daardoor de gebruikersinstellingen voor deze gebruiker verdwenen.

Er zijn natuurlijk ntuser.dat bestanden voor alle gebruikers (vier gebruikers in totaal).
Moeten deze alle vier uitgewist worden?

Nee, het was de bedoeling dat het alleen voor die gebruiker, waar het niet werkte, zou oplossen, en idd, de persoonlijke instellingen zijn dan weg, dacht dat je dat wel had begrepen, sorry.

Een vreemd probleem, je vind er veel over op het internet, maar een echte oplossing was alleen die Google toolbar, die ik had gevonden.

Maar ik zal morgen nog even gaan zoeken, misschien dat ondertussen, iemand anders nog oplossingen er voor heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan