IE7 blijft maar starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter61

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
26
Beste forum deelnemers
Ik heb sinds een week problemen met IE7. Na mijn computer helemaal leeg gemaakt te hebben en XP + SP2 + alle updates opnieuw geinstalleerd te hebben heeft mijn computer een week goed gedraaid. Echter wanneer ik nu opstart dan start alles op tot en met de virusscanner en dan start IE7 automatisch op. Er volgt dan een foutmelding dat er iets niet juist is geinitieerd. Daarna gaat IE7 weer opstarten en weer opstarten totdat er zo'n 60 vensters geopend zijn. Ik kan in de tussentijd helemaal niets doen en ook daarna kan ik
alleen de computer maar resetten. Tevens heb ik al geprobeerd om in de veilige modus op te starten maar ook dan gebeurt hetzelfde.
Wie kan mij helpen in ieder geval alvast bedankt voor de moeite!!
 
Kan het zijn dat je een multimedia toetsenbord hebt waar de knop van internet Explorer vast zit?

En anders kan je miss via control alt delete naar je taakbeheer gaan en kijken of er miss iets vreemds tussen de processen bij staat.
 
Ik heb het toetsenbord eruit gehaald en idd nu doet alles het gewoon. Ik hoop dat dit de oplossing is. Erg simpel bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan