IE7 cookies accepteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Via hotmail krijg ik de melding dat ik mijn email niet meer kan lezen omdat ik mijn cookiebeleid heb gewijzigd. Dit vind ik werkelijk hoogst irritant!

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zorgvuldig cookies accepteer terwijl ik toch mijn hotmail kan lezen?

Ondertussen heb ik geprobeerd om mijn beleid aan te passen.
In het dialoogvenster 'Geavanceerde privacyinstellingen' heb ik aangegeven dat ik directe èn indirecte cookies accepteer en dat cookies per sessie worden toegestaan. Dit was niet voldoende.

Toen heb ik in bovenstaand venster het vinkje verwijderd voor 'Automatische cookieverwerking opheffen'. Ook dit bleek niet voldoende. Ondertussen heb ik IE gesloten en opnieuw opgestart. Ook dit werkt niet.

Het enige dat ik nog kan bedenken is dat ik helemaal opnieuw moet opstarten om dit te laten werken. Wie weet er wat meer?

Ook opnieuw opstarten is niet voldoende!

Laatst bewerkt:
Via oude vragen op Helpmij heb ik geprobeerd om via de URL www.hotmail.com in te loggen maar ook dat lukt niet. Overal waar ik het heb kunnen bedenken, heb ik ingesteld dat ik cookies accepteer, maar bij Hotmail komt dat niet door. Wat is er toch aan de hand. Ik kan nu niet eens zien of er is gereageerd op mijn vraag (nee dus:confused:)

het is zo ontzettend mooi buiten, ik was er lekker vroeg bij en heb mijn nieuwe camera lekker uitgeprobeerd. Plaatjes om van te watertanden:love:

Het is opgelost, lijkt het, maar ik vind het nog steeds vreemd.

Hoewel ik alleen wijzigingen had aangebracht onder geavanceerd op het tabblad privacy, is hier toch de oplossing gevonden door alle cookies te accepteren. Als er nog eens iemand is met een andere oplossing, dan houd ik me van harte aanbevolen. Ik wil per geval kunnen beslissen of ik cookies accepteer. Meestal is het meteen zo definitief en moet je van je geschiedenis af. Die heb ik expres op 999 dagen gezet. Mijn geschiedenis moet blijven, maar mijn cookies wil ik streng selecteren.

Extra>>Internetopties>>tabblad privacy>>alle cookies accepteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan