IE7 doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broertjuhhh

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo,

Sinds een tijdje doet IE7 vreemd.
Bij het openen van de eerste pagina gaat alles prima en snel, de 2e ,3e en 4e gaan ook nog wel maar dan begint de ellende.
Het duurt dan ontzettend lang voor dat de 5e pagina tevoorschijn komt, als deze überhaupt tevoorschijn wil komen, meestal niet dus.
De enige oplossing is, IE7 afsluiten, schoonmaken met “CCleaner” etc en het dan maar weer opnieuw proberen, meestal helpt dit.
Het lijkt er op dat er een buffer of zo vol zit, alleen ik zou niet weten welke, of is Microsoft, Windows XP aan het ondermijnen met weer een hidden en/of niet gemelde update.
Andere browsers waaronder “IE8, Opera, Firefox, Safari” heb ik ook al geprobeerd maar ze hebben allemaal het zelfde probleem.
Mijn provider is “Tele2”
Van meerdere mensen hoor ik dat ze dezelfde klacht hebben, wie heeft er een oplossing.

Laatst bewerkt:
Updaten

Hallo,

Update eerst eens je IE7 naar IE8.
Daarna kijk je of je dat probleem nog steeds hebt.

Hallo,

Update eerst eens je IE7 naar IE8.
Daarna kijk je of je dat probleem nog steeds hebt.

Ook dat heb ik al geprobeert en geeft het zelfde probleem.

Andere browsers waaronder “IE8, Opera, Firefox, Safari” heb ik ook al geprobeerd.

Laatst bewerkt:
Voor zover ik kan constateren is het probleem op gelost, ik heb de laatste update's voor Windows XP gedownload en geinstalleerd en het lijkt er op dat, dat geholpen heeft.

Dus bij deze allemaal bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan