IE7 erg traag onder Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

KattyP

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
Ja, ik zit dus met exact hetzelfde probleem (klik). Ook heb ik de beide updates al geprob. (met hetzelfde resultaat als hierboven allemaal beschreven), heb ik IE7 eraf gehaald en 6.0 teruggezet (toen had ik ff geen internet meer, dus IE7 terug gehaald), de phishing filter uitgeschakeld (hielp ook voor geen meter) en op zoek gegaan naar Firefox (uit pure miserie) :confused:.
Maar... ik ben een Windows-gebruiker (geen enkele ervaring met Firefox dus) :o. Kan iemand mij hier eventjes wat meer uitleg over geven a.u.b. (op het net lees ik toch best wel wat berichten dat die Firefox ook problemen geeft onder Vista eigenlijk).

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je topic verplaatst vanuit een vraag uit 2007.
Je hebt nu je "eigen" topic.

Veel plezier :)

Ja, ok... bedankt Paul :p

Dus al twee jaar hetzelfde probleem en nog steeds niet opgelost door Microsoft... geweldig toch :mad:

Ik heb nou ook een keertje FireFox geprob., maar ook niks... steeds opnieuw problemen met Live OneCare als ik die FireFox open... en als hij dan opent, dan is hij al even traag als IE7:confused:

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Hmm, geen problemen met FireFox hier.

En, wat is Live OneCare precies?

De anti-virus, anti-spyware en firewall van Windows zelf... was er wel best tevreden over (tot nu toe)... ving best wel wat virusjes op eigenlijk (zelf die dat AVG niet zag staan).

Ook eventjes ter vervollediging. Het probleem bij Vista (of beter: bij Windows in het algemeen) zit hem gewoon in de beveiliging en de updates. Daarom zou ik graag een Linux-server tussen m'n Vista en het internet plaatsen.

GEZOCHT!

Linux-Wiz... voor configuratie van Pentium4 (1700rpm, 256Mb, 2x40Gb HD) om tussen een Vista (Dell XPS) en internet te plaatsen als server. Deze Linux-server zal ook moeten beschikken over een eigen anti-virus, anti-spyware en firewall zodat deze op het Vista-systeem uitgeschakeld kunnen worden.
Ik heb de pc... heeft er iemand de Linux, de kennis en de wil om deze pc-(Windows)-dummy uit de nood te helpen.

Ik weet ook wel dat ik hier op een Nederlandse site zit... maar m'n hoop is dat er ook een paar Vlaamse kenners hier zitten.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

En het antwoord op mijn vorige vraag?

Windows Live OneCare = de anti-virus, anti-spyware en firewall van Windows Vista zelf... was er wel best tevreden over (tot nu toe)... ving best wel wat virusjes op eigenlijk (zelf die dat AVG niet zag staan).

Mod-Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Sja, en die kan ik vanaf hier niet bekijken.

Heb je eventueel een screenshot op het moment dat het fout gaat?

Screenshots kun je hier als bijlage plaatsen.
Als je klaar bent met typen, scroll je iets naar beneden, en klik je op "Beheer bijlagen".
Max 100 Kb.

Sceenshot? M'n internet loopt gewoon enorm traag. De FireFox heb ik er alweer afgezwiert. IE7 zal toch ook wel op één of andere menier terug goed gaan lopen, niet? En ik hoop dat dat via een Linux-server kan.

.

Heb het probleem opgelost via een systeemherstel waardoor de laatste Windows update terug verwijderd werd. Vervolgens heb ik de betreffende update geblocked zodat ik niet nog eens de fout kan maken deze te installeren.
M'n internet loopt nu weer goed. Bedankt voor de tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan