IE7 icoon op bureablad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo,
Ik heb vandaga men XP geherinstalleerd.

Ik ehb IE7 geinstalleerd maar ik weet niet waar ik het op men bureaublad kan krijgen.

Hier: staat ie niet tussen.

En in de tab geavanceerde in het menu: Internet-opties is ie ook niet te vinden. Ik wil geen snelkoppeling.

Iemand hulp bieden?

Alvast bedankt.

deze computer -> c: -> program files -> internet explorer -> iexplorer.exe rechtermuis knop kopieren naar bureau blad :D
Sry heb over geen snelkoppeling heen gelezen

Laatst bewerkt:
deze computer -> c: -> program files -> internet explorer -> iexplorer.exe rechtermuis knop kopieren naar bureau blad :D

Is een snelkoppeling, ena ls je dat zo doet en je verandert de naam, werkt het niet.

http://support.microsoft.com/kb/943460/nl
Onderaan pagina..

Het selectievakje Internet Explorer wordt niet meer weergegeven in het dialoogvenster Bureaublad-items nadat u de QFE-versie van beveiligingsupdate MS07-061 hebt geïnstalleerd op een computer met Windows XP Service Pack 2
(en ook Service Pack 3)

Dus je kan die update deinstalleren om het icoon terug te krijgen.

Dan icoon weer via bekende weg terug op desktop plaatsen en de update opnieuw installeren. Icoon blijft dan staan tot dat je hem handmatig verwijderd maar dan kan je hem dus weer niet terug zetten.

:thumb:

Laatst bewerkt:
http://support.microsoft.com/kb/943460/nl
Onderaan pagina..

(en ook Service Pack 3)

Dus je kan die update deinstalleren om het icoon terug te krijgen.

Dan icoon weer via bekende weg terug op desktop plaatsen en de update opnieuw installeren. Icoon blijft dan staan tot dat je hem handmatig verwijderd maar dan kan je hem dus weer niet terug zetten.

:thumb:

Hoe verwijder ik die update?

Configuratiescherm, software en dan aanvinken dat je de updates wilt zien en dan de desbetreffende update verwijderen

Probleem opgelost.

Met een tweakprogramma heb ik het icoon terug gekregen.

Bedankt allemaal voor de hulp :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan