IE7 loopt vast bij enkele website's

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2007
Berichten
4
Sinds gisteren heb ik een gloednieuwe pc met Windows Viste Home Premium. Standaard stond IE7 er al op geïnstalleerd.

Ik ondervind echter problemen bij het laden van enkele website's. na een bepaalde tijd loopt mijn IE gewoon vast en moet ik de service stoppen via mijn taakbeheer...
Ik las hier al een en ander over ongeveer gelijkaardige problemen, maar meestal was dat op al "oudere" pc's die misschien al wat virussen en spyware om de oren hadden gekregen... Daar heb ik nog geen last mee en ook McAfee staat te draaien (standaard installatie)

Iemand die hier een oplossing weet voor dit (rare) probleem...
rare = dat IE niet op elke site vast loopt

ondertussen firefox ook geïnstalleerd en die heeft dit probleem niet!!

tia
Dieter
 
Laatst bewerkt:
Al opgelost?

Ik vroeg me af of jouw probleem al is opgelost? Ik heb nl hetzelfde probleem en ben naarstig op zoek van dé oplossing...
gr. Sheila
 
nee, mijn probleem is nog niet opgelost...
ben ook naarstig opzoek naar een oplossing maar blijkbaar niet te vinden... :eek::eek:
 
problemen niet echt.
Enkel bij het opstarten krijg ik een melding van mijn draadloos netwerk dat hij een dll niet vindt. Die dll staat echter wel in de map waar hij zou moeten staan... Daar heb ik ook nog geen oplossing voor gevonden.

Voor de rest draait de machine perfect
 
re

Vreemd, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Afgelopen weekend een "schone" set-up gedraaid op de pc met LEGALE XP.
Bijna alle programma's weer geinstalleerd muv. de peer to peer narigheden.
Hoe vreemd dat ik alleen mijn eigen startpagina kan openen maar verder niets kan doen. Om het even welke sites ik wil bezoeken...hij loopt vast en alleen via taakbeheer kan ik hem afsluiten.


Ervaren mensen hier:

HEEEEEEEEELLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mijn IE 7 loopt ook om de haverklap vast oplossing ( ben zelf nog wat aan het zoeken nog ;) )

Heb bij mij het probleem kunnen herleiden naar Add-Ons.
Laat IE 7 starten zonder Add-Ons.
In Veilige Modus draai Spybot Search en Destroy,Ad-Aware ( Freeware ), en een VirusScan eventueel gevolgd door een Rootkit-Scan ( intensieve scanner wel nemen ) Panda Anti-Rootkit geeft het beste resultaat.
Verwijder in Veilige Modus alle Cookies,Browsegeschiedenis enfin flush IE 7 eens gans bij menu Extra browsegeschiedenis verwijderen en daar in dat menu selecteren " alles verwijderen ".
Na deze procedure was het probleem bij mij opgelost.
Volgens mij ligt het het probleem bij de infectie van een trojaans paard ( Tag-A-Saurus ) dat heel moeilijk te detecteren en te verwijderen is mede omdat het tegelijk een Trojan en een Rootkit is die zich altijd herinstaleert na het rebooten van de Computer.
Het herinstaleren van IE 7 is nutteloos daarmee word het probleem tijdelijk opgelost voor een tijdje maar word de oorzaak niet opgelost.
Het is in ieder geval een ambetant probleem je zit lekker te surfen of iets intressants te lezen en heel de IE 7 loopt ineens vast.
Het is om soms van te ontploffen :evil:.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem zou, zo heb ik me laten vertellen, gezeten kunnen hebben in het feit dat ik mijn favorieten van VISTA gekopieerd heb naar de XP-machine. Anyway...XP-machine op z'n "plaat" gelegd en een verse set-up gedraaid. Alle programma's die draaiden er weer op gezet, behalve de favorieten. Die heb ik maar achterwege gelaten, die maak ik wel weer aan middels het bezoeken van mijn favoriete links.

Voor het geval het me nog eens gebeurd, ik bewaar je advies ;)


Verder wil ik nog even zeggen:

Prettige kerstdagen en een surf safe 2008 :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan