ie7 opent steeds e-mail pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
337
Hallo

Ik heb ie7 maar later heb ik tog maar firefox 2 gedownload maar als ik naar me e-mails wil gaan via msn dan krijg ik steeds ie7 heb firefox als standaartbrowser wie weet raad

bvd Gokhan
 
kan je soms bij je MSN mail aangeven met welke prog je deze wil openen (kies voor Firefox)
 
kan je soms bij je MSN mail aangeven met welke prog je deze wil openen (kies voor Firefox)

Ik wil ook graag weten hoe je dat instelt in MSN Messenger. Ik heb zelf versie 7.5, maar ik wil zelfs wel overstappen op Live Messenger als ik daar zou kunnen kan instellen dat niet Internet Explorer maar Firefox gebruikt moet worden voor het openen van (Hotmail/Live-)mail.

Ik zou het op prijs stellen, DN, te horen hoe en waar dat in te stellen in MSN Messenger danwel Live Messenger.

Alvast bedankt,

Tijs.
 
Je zou het kunnen oplossen met Stuffplug. Om dit te kunnen gebruiken heb je eerst msnplus nodig, want stuffplug is een plugin van msnplus.
LET OP: Heb je msnplus nog niet geinstalleerd en je gaat dat nog doen, moet je de SPONSER NIET mee laten installeren.

Bij de instellingen moet je 'Open alle koppelingen in de standaardbrowser' aanvinken.
Nu opent hij in firefox :thumb:
 
ga het proberen

Dankje wel het is gelukt:thumb: :thumb:
nog een vraagje :eek:

als ik naar start ga>dan naar alle programma's en helemaal daar boven staat windows update als ik daar op klikt start die met ie7 kan je dat ook veranderen

bvd
 
Laatst bewerkt:
als ik naar start ga>dan naar alle programma's en helemaal daar boven staat windows update als ik daar op klikt start die met ie7 kan je dat ook veranderen

Nee, je kan met geen enkele andere browser (behalve IE) niks downloaden van de windows update pagina.
 
Wat je wel kunt doen is IE TAB als add-on installeren in Firefox, en dan aangeven bij de opties van IE TAB dat http://*.microsoft.com/* altijd moet worden geopend met IE TAB.

Dit is extra zinvol, omdat ook vaak de 'gewone' webpagina's van Microsoft slecht (lees: maar een gedeelte van de bovenste tekst is leesbaar) worden weergegeven in Firefox.

Met IE TAB kunnen pagina's met Internet Explorer als tab in FireFox geladen worden. Je houdt én gebruikt dus beide browsers, maar je opent alles in FireFox.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan