IE7: Startpagina komt niet automatisch

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKLCH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKLCH

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
hallo mensen,

ik heb sinds kort een probleem met IE7. Als ik het open, krijg ik niet mijn startpagina, maar de welbekende about:blank. Ik heb wel www.google.com als startpagina ingesteld. ook als ik op het huisje druk in IE7 gaat ie naar google.com. Alleen als ik IE7 open krijg ik dus een lege pagina.

wie weet hoe dit op te lossen is?
SKLCH

Wat staat er bij jouw, in IE7 eigenschappen (rechter muis klik op IE7 snelkoppeling), achter ´doel´?

Wat staat er bij jouw, in IE7 eigenschappen (rechter muis klik op IE7 snelkoppeling), achter ´doel´?

ik gebruik niet een standaard snelkoppeling, ik heb zo'n speciale knop op m'n laptop om mijn standaardbrowser te openen.
Maar ik denk dat ik weet waar je op doelt, het ligt niet aan de snelkoppeling, want ook als ik de .exe direct open (zonder param's dus) heb ik hetzelfde probleem. Ik ben er niet achter gekomen hoe het nou op een normale manier opgelost kan worden, heb ook al in het register lopen spitten, maar niks vreemds bij IE. ondertussen heb ik IE7 opnieuw geïnstalleerd en nu is het probleem dus wel opgelost.

Als iemand een "normale manier" weten om dit probleem op te lossen, post het dan aub evengoed nog. Mocht het probleem zich nogmaals voordoen bij mij of iemand anders. ;)

iig bedankt,
SKLCH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan