IE7 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deathwalker

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Ik heb zonet IE7 geïnstalleerd, de validatie en zo gingen goed, het zei zelfs in de balk "installatie voltooien" maar daarna kwam er een venster met een rood icoontje met een zwart kruis in "installatie kan niet worden voltooid" gelieve opnieuw te starten...
Nu kijk ik bij configuratiescherm - software (zonder updates aan te klikken)
Dan zie ik onderaan Windows Internet Explorer 7 staan met het icoontje van IE6. Dan druk ik op verwijderen, dan doet zo proces om te verwijderen en als da gedaan is dan gaat die WIndows Internet Explorer 7 niet uit mijn lijst. Ik snap écht niet hoe dat mogelijk is?

Had je wel eerst je PC herstart? Als dat zo is, of toch niet helpt, kijk dan weer in de software-lijst maar dan met updates aangevinkt. Kijk of je ziet staan Software-updates voor Windows Internet Explorer 7 met daaronder twee beveiligingsupdates. Probeer die te verwijderen, herstart de PC en kijk of IE7 wel uit de lijst is verdwenen.

NB: wil je IE7 uiteindelijk wel op je PC?

Ja tuurlijk wil ik IE7, ja ik had die laptop erna opnieuw opgestart.
Maar ben net terug gaan kijken bij software, als ik updates aanklik is er niks te vinden van IE7. Ik zet dat vinkje dan terug uit en dan staat daar nog altijd die Windows Internet Explorer 7 met icoontje van IE6 dus ik duw opnieuw op verwijderen en dan zegt die: er is een fout opgetreden, wilt u dit van de lijst verwijderen.
Ja nu je het zegt van die beveiligingsupdates, die willen niet meer installeren bij mij, enkel de updates voor office installeren, bij de rest staat er dan "mislukt" Ondertussen zijn het er al 11 updates die maar niet willen installeren.

Greetz

Is IE7 nu wel uit de lijst van Software, etc.?
En over problemen met Updates heeft Microsoft een aantal mogelijk oplossingen hier weergegeven als je klikt op "Hulp en ondersteuning vragen", linkerkolom.

Laatst bewerkt:
hoe bedoel je, herstelpunt?
IE7 heeft nooit gewerkt op mijn laptop, ik kreeg het nooit geïnstalleerd, ik doe misschien binnenkort ook een updragde naar vista en nu vrees ik voor die IE7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan